Skip navigation
Please scroll to the bottom of the page to change your language settings
Uw voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).
Ondersteuning-thuis-hoe-kunnen-we-helpen

Jouw garantie activeren

Hier kunnen wij je garantie activeren en je helpen het beste uit je Dyson-apparaat te halen.

Jouw machine

Serienummer
Aankoopdatum

Heb je je serienummer niet bij de hand?
Geen probleem. Sla je gegevens op en activeer je garantie later.

Jouw machine
Je machine is in het buitenland gekocht. Als je ondersteuning voor je machine nodig hebt, raden we je aan om de landselector van de website te wijzigen om meer accurate informatie te vinden.
2
Welk Dyson-apparaat bezit u?
Serienummer
Aankoopdatum

Heb je je serienummer niet bij de hand?
Geen probleem. Sla je gegevens op en activeer je garantie later.

Jouw machine
Je machine is in het buitenland gekocht. Als je ondersteuning voor je machine nodig hebt, raden we je aan om de landselector van de website te wijzigen om meer accurate informatie te vinden.

Ben je een zakelijke klant?

De Dyson-garantie

Instructievideo's

Om je te helpen optimaal te profiteren van het apparaat. Snel en gemakkelijk.

Nuttige tips

Toegespitste herinneringen die uw apparaat langer optimaal laten werken. 

Exclusieve voordelen voor eigenaren

Met voorrang toegang tot voorproefjes van nieuwe Dyson-technologie, evenementen en aanbiedingen.

Deskundig advies. 7 dagen per week.

Gratis bellen en live chat. Open van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur. Zaterdag en zondag  van 9.00 - 18.00 uur.

Gratis Dyson-onderdelen en arbeid

Vervangende onderdelen of reparaties als er iets misgaat tijdens de garantieperiode.

Probleemloze vervanging

Als we jouw apparaat niet kunnen repareren, vervangen we het zolang er garantie op zit.

We blijven voor onze apparaten zorgen, ook nadat ze zijn verkocht. Door de garantie te registreren, kunnen wij je een op maat gemaakte, aanvullende, directe service voor jouw apparaat bieden. Zelfs wanneer de garantie is beëindigd, staan we nog steeds voor je klaar.