Skip navigation
Uw voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).
Telefoon waarop de Dyson Link app te zien is

App

Haal alles uit uw lamp met de Dyson Link app

2 of 5 jaar garantie

Jouw Dyson-garantie

We blijven voor onze apparaten zorgen, ook nadat ze zijn verkocht. We bieden vijf jaar garantie op onderdelen van en arbeid aan onze sledestofzuigers, en twee jaar op snoerloze apparaten, föhns, luchtreinigers, ventilatoren en verwarmingsventilatoren.

Als je iets koopt via de Dyson webshop, kun je ervoor kiezen om jouw garantie automatisch te registreren, zodat je verder geen formulieren meer hoeft in te vullen. 

Gratis bezorging en retour

Gratis bezorging

Alle bestellingen worden gratis geleverd.

Reserveonderdelen en accessoires kunnen afzonderlijk bezorgd worden via standaard bezorging (3-5 werkdagen).

Mogelijke bezorgingstijden

Bestellingen die op werkdagen (maandag tot en met donderdag) vóór 14:00 zijn geplaatst, worden de volgende werkdag geleverd. Bestellingen in het weekend en op werkdagen na 14:00, worden binnen twee dagen geleverd.

Let op: Vanwege de huidige omstandigheden kan het iets langer duren voordat je de bestelling ontvangt. We streven ernaar de volgende dag te leveren, wegens drukte kan dit tot 3-5 werkdagen duren.

Gratis retour

Als je om een of andere reden het apparaat wilt retourneren, kun je het binnen 30 dagen nadat je het apparaat hebt ontvangen retourneren. Zonder bijkomende kosten.

30 dagen bedenktijd

Niet tevreden, geld terug.

Bevalt het product niet, dan heb je 30 dagen de tijd om het product te retourneren.

Hoe kan ik het product retourneren?

Om de producten te retourneren, zul je ons na ontvangst van alle artikelen, de producten binnen 30 dagen met het bijgeleverde retourformulier en retourlabel terugsturen. 

In hoeverre mag ik het product testen om te besluiten of ik tevreden ben of dat ik het product wil retourneren?

Wanneer je een artikel koopt via de Dyson webshop, mag je het product thuis testen, zodat je de kenmerken en werking ervan kunt beoordelen. Bijvoorbeeld in het geval van een stofzuiger: je mag de stofzuiger inschakelen en testen op een deel van je huis om te zien of de zuigkracht voldoende is.

Als je echter besluit de machine in gebruik te nemen en je hele huis hiermee een paar dagen lang volledig schoon te maken, wordt dit niet langer als een test beschouwd. Als je na dergelijk gebruik toch besluit het product te retourneren binnen de bedenktijd van 30 dagen, kan Dyson een vergoeding vragen voor de waardevermindering van het product veroorzaakt door jouw extensieve gebruik dat redelijkerwijs niet nodig was om het product te kunnen beoordelen. 

Beste prijsgarantie

Dyson Prijsgarantie

Onze prijzen worden dagelijks gecontroleerd en gematcht. Je kunt erop vertrouwen dat Dyson.nl de beste prijs aanbiedt.
Als je binnen 7 dagen na aankoop hetzelfde model vindt dat door Coolblue, Bol.com, Krefel, Media Markt, HiFi of iBood voor een lagere prijs is geadverteerd, betalen we het verschil terug. Neem dan contact op met onze klantenservice op 0800-39208. 

  • Het product moet exact hetzelfde model zijn als op Dyson.be en op voorraad zijn bij één van de in aanmerking komende retailers.

  • Bewijs van de geadverteerde prijs door een gekwalificeerde Nederlandse retailer is vereist.

  • De volgende retailers komen in aanmerking: Media Markt, BCC, Coolblue, Bol.com (m.u.v. Dyson producten die niet rechtstreeks door Bol.com worden verkocht maar door een Plaza partner) en HiFi of iBood.

  • De prijsgarantie is niet van toepassing als jouw aankoop deel uitmaakt van een set dat ook afzonderlijk tegen de volledige prijs kan worden gekocht.

  • Restituties worden binnen 10 werkdagen verwerkt door onze klantenservice.

  • Het geadverteerde product moet nieuw zijn en in de originele verpakking. Belofte is niet van toepassing als het product is gereviseerd, opgeknapt, gebruikt, beschadigd, geretourneerd, in een open doos of een demonstratieproduct.

  • Dyson prijsgarantie is niet geldig op handdrogers, onderdelen en accessoires.
de Dyson Link app wordt gesynchroniseerd met de Dyson Lightcycle

Past zich slim aan uw leven aan

De Dyson Link app wordt via draadloze Bluetooth®-technologie met de Dyson Lightcycle™ taaklamp verbonden en kan zo een geheel persoonlijke lichtervaring voor u creëren, altijd perfect afgestemd op wat u aan het doen bent, het moment van de dag en uw omgeving.

Dyson Link app die het lokale daglicht volgt

Volgt het daglicht op uw locatie op de voet

Nadat u een profiel heeft ingesteld, maakt het Dyson daglichtalgoritme gebruik van de tijd, datum en gps-gegevens op uw telefoon om het daglicht in uw omgeving te volgen... En zo op elk moment van de dag het perfecte licht te geven.

Vooringestelde taakmodi. De aanbevolen lichtsterkte voor elke activiteit.

Een vrouw drinkt thee in bed bij ontspannend licht

Ontspanningsmodus

Warm, ontspannend licht met een lage intensiteit, maar toch helder genoeg om bij te lezen.

potloodschets die de precisiemodus laat zien

Precisiemodus

Helpt de gezichtsscherpte² te verbeteren door een fel licht met een CRI van meer dan 90Ra³ op het werkoppervlak te richten, waarmee kleuren het daglicht heel dicht benaderen.

Een tiener werkt samen met zijn moeder aan een bureau met krachtige bureaulamp

Studiemodus

Overtreft de aanbevolen helderheid om bij te studeren² en past de kleurtemperatuur aan het beschikbare daglicht aan.

Lightcycle die op een notitieboekje en pen schijnt

Boost-stand

Voor taken waarop u zich extra moet concentreren, kunt u de boostmodus gebruiken: de lamp geeft dan gedurende korte perioden van 20 minuten een koeler, helderder licht.

telefoon die de precisiebediening van de Link app laat zien

Directe bediening

Schuif de schuifregelaars in de app omhoog of omlaag om de helderheid en kleurtemperatuur in te stellen.

Lightcycle met voorgeprogrammeerde voorkeursinstelling

Voorinstellingen

Met de schuifregelaars kunt u maximaal 20 verschillende lichtinstellingen voorprogrammeren en van een naam voorzien - één voor elke taak of stemming.

Slimme planning

Pas het licht aan uw slaap- en dagritme aan. 

Wakker worden
Stel de lamp zo in dat hij op een bepaald tijdstip aangaat en geleidelijk sterker wordt. Zo wordt u op een natuurlijke manier wakker.

Afwezigheid
Deze instellingen worden in uw lamp opgeslagen, zelfs wanneer u zich buiten bereik van uw Bluetooth®-verbinding bevindt. Ook als u niet thuis bent, gaat het licht op de ingestelde tijden aan en uit, zodat het lijkt alsof er wel iemand is.

Niet storen
Ontworpen voor 's nachts. De bewegingssensor wordt gedeactiveerd zodat het licht niet aangaat wanneer u even beweegt in uw slaap. De helderheid en kleurtemperatuur worden ook verminderd.

Download de Dyson Link app

Kies je model

  • Dyson Lightcycle™ bureaulamp wit

    Past zich automatisch aan het tijdstip van de dag, uw leeftijd of uw bezigheid. Met een lichtkwaliteit die 60 jaar constant blijft.¹

    Ontworpen om vermoeide ogen te voorkomen

    For any room in your home

    €499,00
    Meer informatie
  • Dyson Lightcycle™ bureaulamp zwart

    Past zich automatisch aan het tijdstip van de dag, uw leeftijd of uw bezigheid. Met een lichtkwaliteit die 60 jaar constant blijft.¹

    Ontworpen om vermoeide ogen te voorkomen

    Voor elke kamer in huis

    €499,00
    Meer informatie

Koop bij Dyson

2 of 5 jaar garantie

Jouw Dyson-garantie

We blijven voor onze apparaten zorgen, ook nadat ze zijn verkocht. We bieden vijf jaar garantie op onderdelen van en arbeid aan onze sledestofzuigers, en twee jaar op snoerloze apparaten, föhns, luchtreinigers, ventilatoren en verwarmingsventilatoren.

Als je iets koopt via de Dyson webshop, kun je ervoor kiezen om jouw garantie automatisch te registreren, zodat je verder geen formulieren meer hoeft in te vullen. 

Gratis bezorging en retour

Gratis bezorging

Alle bestellingen worden gratis geleverd.

Reserveonderdelen en accessoires kunnen afzonderlijk bezorgd worden via standaard bezorging (3-5 werkdagen).

Mogelijke bezorgingstijden

Bestellingen die op werkdagen (maandag tot en met donderdag) vóór 14:00 zijn geplaatst, worden de volgende werkdag geleverd. Bestellingen in het weekend en op werkdagen na 14:00, worden binnen twee dagen geleverd.

Let op: Vanwege de huidige omstandigheden kan het iets langer duren voordat je de bestelling ontvangt. We streven ernaar de volgende dag te leveren, wegens drukte kan dit tot 3-5 werkdagen duren.

Gratis retour

Als je om een of andere reden het apparaat wilt retourneren, kun je het binnen 30 dagen nadat je het apparaat hebt ontvangen retourneren. Zonder bijkomende kosten.

30 dagen bedenktijd

Niet tevreden, geld terug.

Bevalt het product niet, dan heb je 30 dagen de tijd om het product te retourneren.

Hoe kan ik het product retourneren?

Om de producten te retourneren, zul je ons na ontvangst van alle artikelen, de producten binnen 30 dagen met het bijgeleverde retourformulier en retourlabel terugsturen. 

In hoeverre mag ik het product testen om te besluiten of ik tevreden ben of dat ik het product wil retourneren?

Wanneer je een artikel koopt via de Dyson webshop, mag je het product thuis testen, zodat je de kenmerken en werking ervan kunt beoordelen. Bijvoorbeeld in het geval van een stofzuiger: je mag de stofzuiger inschakelen en testen op een deel van je huis om te zien of de zuigkracht voldoende is.

Als je echter besluit de machine in gebruik te nemen en je hele huis hiermee een paar dagen lang volledig schoon te maken, wordt dit niet langer als een test beschouwd. Als je na dergelijk gebruik toch besluit het product te retourneren binnen de bedenktijd van 30 dagen, kan Dyson een vergoeding vragen voor de waardevermindering van het product veroorzaakt door jouw extensieve gebruik dat redelijkerwijs niet nodig was om het product te kunnen beoordelen. 

Beste prijsgarantie

Dyson Prijsgarantie

Onze prijzen worden dagelijks gecontroleerd en gematcht. Je kunt erop vertrouwen dat Dyson.nl de beste prijs aanbiedt.
Als je binnen 7 dagen na aankoop hetzelfde model vindt dat door Coolblue, Bol.com, Krefel, Media Markt, HiFi of iBood voor een lagere prijs is geadverteerd, betalen we het verschil terug. Neem dan contact op met onze klantenservice op 0800-39208. 

  • Het product moet exact hetzelfde model zijn als op Dyson.be en op voorraad zijn bij één van de in aanmerking komende retailers.

  • Bewijs van de geadverteerde prijs door een gekwalificeerde Nederlandse retailer is vereist.

  • De volgende retailers komen in aanmerking: Media Markt, BCC, Coolblue, Bol.com (m.u.v. Dyson producten die niet rechtstreeks door Bol.com worden verkocht maar door een Plaza partner) en HiFi of iBood.

  • De prijsgarantie is niet van toepassing als jouw aankoop deel uitmaakt van een set dat ook afzonderlijk tegen de volledige prijs kan worden gekocht.

  • Restituties worden binnen 10 werkdagen verwerkt door onze klantenservice.

  • Het geadverteerde product moet nieuw zijn en in de originele verpakking. Belofte is niet van toepassing als het product is gereviseerd, opgeknapt, gebruikt, beschadigd, geretourneerd, in een open doos of een demonstratieproduct.

  • Dyson prijsgarantie is niet geldig op handdrogers, onderdelen en accessoires.