Skip navigation
Uw voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

Laten we jouw apparaat weer in orde maken

Dyson Pure Humidify+Cool™ luchtreinigingsventilator met luchtbevochtiging wit
Zie alle stappen

Selecteer de betreffende optie

Schroef de batterijdeksel van de afstandsbediening los.

Maak de basis los en trek deze weg van de afstandsbediening. Vervang de batterij met type CR 2032.

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

We vinden het fijn dat te horen.

Dank u wel dat u Dyson-online support gebruikt.

Selecteer de betreffende optie

Dyson Link-app en connectiviteit

Als dit de eerste keer is dat u verbinding maakt, selecteer 'Verbindingstraject'.

Als u problemen ondervindt met de verbinding, selecteer 'Verbinding mislukt'.

Als u al verbinding hebt maar problemen ondervindt met uw app, selecteer 'Problemen oplossen na verbinden'.

App-versie

Zorg ervoor dat u de laatste versie van de Dyson Link-app hebt geïnstalleerd op uw apparaat.

Selecteer de betreffende optie

Nauwere verbinding

Houd het apparaat dichterbij de luchtreiniger.

U kunt de luchtreiniger ook dichterbij uw wifirouter plaatsen om een sterker, stabieler signaal te krijgen.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Dyson Link-app

U kunt de laatste versie downloaden in de Google Play-store of Apple iTunes.

Uw 'Mijn Dyson'-account

Als u de Dyson Link-app hebt gedownload en geüpdatet, kunt u inloggen op of zich aanmelden voor een 'Mijn Dyson'-account.

Om een account aan te maken, hebt u een geldig e-mailadres en wachtwoord nodig.

Bent u in de app ingelogd?

Selecteer de volgende stap

Een toestel toevoegen

Selecteer 'Machine toevoegen' onderaan het scherm om het verbindingsproces te starten.

Selecteer je Dyson-toestel

Selecteer uw machine door 'Luchtbehandeling' te kiezen en vervolgens uw model luchtreiniger.

Problemen bij het vinden van uw luchtreiniger

Controleer of uw luchtreiniger is aangesloten en ingeschakeld.

Controleer de instellingen van uw apparaat

Controleer of de Bluetooth en wifi nog steeds zijn ingeschakeld op uw apparaat.

Verbinding uitgeschakeld op luchtreiniger

Houd de aan-knop van de luchtreiniger 5 seconden ingedrukt. Zodra ingeschakeld, wordt een wit wifisymbool weergegeven op uw luchtreiniger.

We hebben deze Dyson machines gevonden

Selecteer uw machine uit de lijst van gedetecteerde machines.

Selecteer de volgende stap

Uw apparaat vinden

Houd uw apparaat vlak bij het scherm van uw machine

Zo kan de machine uw apparaat detecteren.

Zorg ervoor dat u het apparaat aan de linkerkant van het display houdt zodat het uw apparaat detecteert

Selecteer de volgende stap

Het koppelingsproces activeren

Druk op de aan-uitknop van je toestel.

Dit start het koppelen.

Zorg ervoor dat u de knop indrukt en direct weer loslaat

WAARSCHUWING: Houd de knop niet ingedrukt

Selecteer de volgende stap

Toestel koppelen

Even geduld terwijl de app de verbinding met uw machine controleert.

Machine gekoppeld

We gaan nu het instellen van de verbinding met uw luchtreiniger voltooien.

Druk op de knop 'Doorgaan met instellen' om verder te gaan.

Selecteer de volgende stap

Voer het netwerkwachtwoord in.

Voer het netwerkwachtwoord van uw gekozen netwerk in

Selecteer de volgende stap

Verbinding bevestigen

Dit duurt maar even, de tijd dat we linken.

Selecteer de volgende stap

Nauwere verbinding

Houd de telefoon dichterbij de luchtreiniger.

Onjuist wachtwoord

Zorg ervoor dat u het juiste en volledige wifiwachtwoord invoert.

Versleuteling

Zorg ervoor dat uw router is ingesteld op WPA / WPA2-beveiligingsversleuteling

We adviseren u om ons product niet te verbinden met een wifi met kinderbeveiliging, omdat dit de verbinding kan beperken.

Als uw machine gekoppeld is, ga verder met het verbindingsproces door 'Machine verbonden' te selecteren.

Als u nog steeds een probleem ondervindt, selecteer 'Probleem niet opgelost'

Selecteer de betreffende optie

Naar de fabrieksinstellingen resetten

Houd de aan-knop op de afstandsbediening en de machine tegelijkertijd 10 seconden ingedrukt.

Het scherm telt af vanaf 10.

Zodra het aftellen is voltooid, is de machine gereset.

Als u de machine reset, moet u opnieuw verbinding maken. Selecteer 'Verbindingsproces problemen oplossen' in de volgende stap.

Als u de machine al uit de app hebt gereset en nog steeds een probleem ervaart, selecteer 'Probleem niet opgelost'.

Selecteer de betreffende optie

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Dyson Link-app

U kunt de laatste versie downloaden in de Google Play-store of Apple iTunes.

Uw 'Mijn Dyson'-account

Als u de Dyson Link-app hebt gedownload en geüpdatet, kunt u inloggen op of zich aanmelden voor een 'Mijn Dyson'-account.

Selecteer de volgende stap

Een toestel toevoegen

Selecteer 'Machine toevoegen' onderaan het scherm om het verbindingsproces te starten.

Selecteer je Dyson-toestel

Selecteer uw machine door 'Luchtbehandeling' te kiezen en vervolgens uw model luchtreiniger.

Problemen bij het vinden van uw luchtreiniger

Controleer of uw luchtreiniger is aangesloten en ingeschakeld.

Controleer de instellingen van uw apparaat

Controleer of de Bluetooth en wifi nog steeds zijn ingeschakeld op uw apparaat.

Verbinding uitgeschakeld op luchtreiniger

Houd de aan-knop van de luchtreiniger 5 seconden ingedrukt. Zodra ingeschakeld, wordt een wit wifisymbool weergegeven op uw luchtreiniger.

Handmatige verbinding

Als u uw machine niet kunt toevoegen via de Bluetooth-functionaliteit, ga dan verder met de volgende stap en voeg uw machine handmatig toe.

Selecteer de betreffende optie

Zoek de code van uw luchtreiniger

U vindt een 8-cijferige code voor uw luchtreiniger door de shroud aan de voorkant van uw machine te verwijderen.

Hij bevindt zich aan de onderkant van waar de shroud op de hoofdbehuizing van de machine zit.

Voer deze code in op het volgende scherm en het zou uw machine moeten detecteren.

Is de machine zichtbaar?

Controleer de wifiverbinding

Controleer de verbinding van uw apparaat met uw draadloze thuisnetwerk.

U doet dit door de zoekmachine van uw apparaat te openen.

Naar de fabrieksinstellingen resetten

Houd de aan-knop op de afstandsbediening en de machine tegelijkertijd 10 seconden ingedrukt.

Het scherm telt af vanaf 10.

Zodra het aftellen is voltooid, is de machine gereset.

Als u de machine reset, moet u opnieuw verbinding maken. Selecteer 'Verbindingsproces problemen oplossen' in de volgende stap.

Als u de machine al uit de app hebt gereset en nog steeds een probleem ervaart, selecteer 'Probleem niet opgelost'.

Selecteer de betreffende optie

We hebben deze Dyson machines gevonden

Selecteer uw machine uit de lijst van gedetecteerde machines.

Selecteer de volgende stap

Toestel gelinkt

Uw machine is nu verbonden met uw Dyson Link-app.

Doorloop de rest van de stappen om het installatieproces te voltooien.

Bent u de nieuwe eigenaar van deze machine

Eigenaar omzeilen?

De eigenaar van deze machine blijft er toegang tot hebben, blijft controle houden en kan de data weergeven.

Als u dat goed vindt, druk op 'OK' hieronder.

Selecteer de volgende stap

Waar is de machine?

Waar is uw luchtreiniger?
Personaliseer uw machine en gebruik het met de spraakgestuurde diensten.

Selecteer de volgende stap

Selecteer locatie

Selecteer een locatie uit de lijst die wordt weergegeven op uw apparaat voordat u uw selectie indient en bevestig.

U kunt ook een aangepaste locatie kiezen. Scroll daarvoor naar beneden en tik op ['wijzig'].

Selecteer de volgende stap

Selecteer datum

Druk op 'datum kiezen' en tik de datum in waarop je je toestel hebt aangekocht. We hebben dit nodig voor je waarborg.

We adviseren om je aankoopbewijs te bewaren.

Selecteer de volgende stap

Auto-update

Zorg ervoor dat 'Auto-update’ is ingeschakeld.

Dit zorgt ervoor dat u automatisch de laatste functies ontvangt en uw app goed werkt.

Selecteer de volgende stap

Wereldwijde locatie instellen

Tik op de tekst bovenaan het scherm om uw locatie in te stellen en informatie over de buitenluchtkwaliteit weer te geven

Selecteer de volgende stap

Setup voltooid

Je toestel is nu helemaal verbonden en ingesteld.

Als je nog hulp nodig hebt, selecteer dan die optie.

Selecteer de betreffende optie

We vinden het fijn dat te horen.

Dank u wel dat u Dyson-online support gebruikt.

Eigenaar worden

Als dit product niet nieuw is, krijgt de vorige eigenaar een melding en kan deze de machine niet langer met zijn Dyson Link-app gebruiken.

Selecteer de volgende stap

Nauwere verbinding

Houd de telefoon dichterbij de luchtreiniger.

Activeer Bluetooth

Zorg ervoor dat de Bluetooth op uw apparaat is ingeschakeld.

Heeft dit het prestatieprobleem opgelost?

Selecteer de volgende stap

Handmatige verbinding

Als u uw machine niet kunt toevoegen via de Bluetooth-functionaliteit, ga dan verder met de volgende stap en voeg uw machine handmatig toe.

Selecteer de betreffende optie

Zoek de code van uw luchtreiniger

U vindt een 8-cijferige code voor uw luchtreiniger door de shroud aan de voorkant van uw machine te verwijderen.

Hij bevindt zich aan de onderkant van waar de shroud op de hoofdbehuizing van de machine zit.

Voer deze code in op het volgende scherm en het zou uw machine moeten detecteren.

Is de machine zichtbaar?

Controleer de wifiverbinding

Controleer de verbinding van uw apparaat met uw draadloze thuisnetwerk.

U doet dit door de zoekmachine van uw apparaat te openen.

Naar de fabrieksinstellingen resetten

Houd de aan-knop op de afstandsbediening en de machine tegelijkertijd 10 seconden ingedrukt.

Het scherm telt af vanaf 10.

Zodra het aftellen is voltooid, is de machine gereset.

Als u de machine reset, moet u opnieuw verbinding maken. Selecteer 'Verbindingsproces problemen oplossen' in de volgende stap.

Als u de machine al uit de app hebt gereset en nog steeds een probleem ervaart, selecteer 'Probleem niet opgelost'.

Selecteer de betreffende optie

We hebben deze Dyson machines gevonden

Selecteer uw machine uit de lijst van gedetecteerde machines.

Selecteer de volgende stap

Uw apparaat vinden

Houd uw apparaat vlak bij het scherm van uw machine

Zo kan de machine uw apparaat detecteren.

Selecteer de volgende stap

Toestel koppelen

Even geduld terwijl de app de verbinding met uw machine controleert.

Machine gekoppeld

We gaan nu het instellen van de verbinding met uw luchtreiniger voltooien.

Druk op de knop 'Doorgaan met instellen' om verder te gaan.

Selecteer de volgende stap

Voer het netwerkwachtwoord in.

Voer het netwerkwachtwoord van uw gekozen netwerk in.

Selecteer de volgende stap

Verbinding bevestigen

Dit duurt maar even, de tijd dat we linken.

Selecteer de volgende stap

Nauwere verbinding

Houd de telefoon dichterbij de luchtreiniger.

Onjuist wachtwoord

Zorg ervoor dat u het juiste en volledige wifiwachtwoord invoert.

Versleuteling

Zorg ervoor dat uw router is ingesteld op WPA / WPA2-beveiligingsversleuteling

We adviseren u om ons product niet te verbinden met een wifi met kinderbeveiliging, omdat dit de verbinding kan beperken.

Als uw machine gekoppeld is, ga verder met het verbindingsproces door 'Machine verbonden' te selecteren.

Als u nog steeds een probleem ondervindt, selecteer 'Probleem niet opgelost'

Selecteer de betreffende optie

Controleer de wifiverbinding

Controleer de verbinding van uw apparaat met uw draadloze thuisnetwerk.

U doet dit door de zoekmachine van uw apparaat te openen.

Naar de fabrieksinstellingen resetten

Houd de aan-knop op de afstandsbediening en de machine tegelijkertijd 10 seconden ingedrukt.

Het scherm telt af vanaf 10.

Zodra het aftellen is voltooid, is de machine gereset.

Als u de machine reset, moet u opnieuw verbinding maken. Selecteer 'Verbindingsproces problemen oplossen' in de volgende stap.

Als u de machine al uit de app hebt gereset en nog steeds een probleem ervaart, selecteer 'Probleem niet opgelost'.

Selecteer de betreffende optie

Toestel gelinkt

Uw machine is nu verbonden met uw Dyson Link-app.

Doorloop de rest van de stappen om het installatieproces te voltooien.

Bent u de nieuwe eigenaar van deze machine?

Eigenaar omzeilen?

De eigenaar van deze machine blijft er toegang tot hebben, blijft controle houden en kan de data weergeven.

Als u dat goed vindt, druk op 'OK' hieronder.

Selecteer de volgende stap

Waar is de machine?

Selecteer de ruimte waarin uw machine zich bevindt om het te personaliseren en te gebruiken met de stemgestuurde diensten.

Selecteer de volgende stap

Selecteer locatie

Selecteer een locatie uit de lijst die wordt weergegeven op uw apparaat voordat u uw selectie indient en bevestig.

U kunt ook een aangepaste locatie kiezen. Scroll daarvoor naar beneden en tik op ['wijzig'].

Selecteer de volgende stap

Selecteer datum

Druk op 'datum kiezen' en tik de datum in waarop je je toestel hebt aangekocht. We hebben dit nodig voor je waarborg.

We adviseren om je aankoopbewijs te bewaren.

Selecteer de volgende stap

Auto-update

Zorg ervoor dat 'Auto-update’ is ingeschakeld.

Dit zorgt ervoor dat u automatisch de laatste functies ontvangt en uw app goed werkt.

Selecteer de volgende stap

Wereldwijde locatie instellen

Tik op de tekst bovenaan het scherm om uw locatie in te stellen en informatie over de buitenluchtkwaliteit weer te geven.

Selecteer de volgende stap

Setup voltooid

Je toestel is nu helemaal verbonden en ingesteld.

Als je nog hulp nodig hebt, selecteer dan die optie.

Selecteer de betreffende optie

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

We vinden het fijn dat te horen.

Dank u wel dat u Dyson-online support gebruikt.

Eigenaar worden

Als dit product niet nieuw is, krijgt de vorige eigenaar een melding en kan deze de machine niet langer met zijn Dyson Link-app gebruiken.

Selecteer de volgende stap

Nauwere verbinding

Houd de telefoon dichterbij de luchtreiniger.

Bluetooth aan

Zorg ervoor dat de Bluetooth op uw apparaat is ingeschakeld.

Is het probleem hiermee opgelost?

Selecteer de volgende stap

We hebben deze Dyson machines gevonden

Selecteer uw machine uit de lijst van gedetecteerde machines.

Selecteer de volgende stap

Als er meerdere foutmeldingen worden gelogd in het account (4 of meer) wordt het account geblokkeerd. Het account wordt dan gedurende 30 minuten geblokkeerd.

Wachtwoord opnieuw instellen

Als het wachtwoord onlangs is gewijzigd, moet er een periode van 30 minuten verstrijken voordat u zich weer kunt aanmelden bij het Dyson Link-app-account.

Bent u in de app ingelogd?

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Selecteer op welk punt de verbinding mislukte.

Als de Dyson Link-app een foutmelding op het scherm heeft weergegeven met de tekst, 'We hebben een probleem gevonden met uw apparaat', selecteert u die optie.

Als u niet zeker weet of de verbinding geslaagd is of niet, maak dan opnieuw verbinding door 'Verbindingsproces' te selecteren uit de beschikbare opties.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

De luchtinformatie van uw machines controleren

Om de luchtinformatie van uw machine te controleren op het gekozen product, drukt u op het instellingenpictogram rechtsboven en selecteert u uw machine-instellingen.

Vanaf hier navigeert u naar de optie lucht. Hier controleert u de levensduur van het filter en schakelt u continue bewaking in of uit.

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

App-commando's

Om uw machine te bedienen terwijl deze is aangesloten, drukt u op het pictogram van de afstandsbediening linksonder in het startscherm.

Luchtstroomrichting

Met deze knop kunt u de richting van de luchtstroom tussen voor- of achterstroom wijzigen.

De stekker die in het stopcontact wordt gestoken.

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

Aan/uit

De gemarkeerde knop schakelt de voeding van de machine in of uit.

De auto-knop op de afstandsbediening van de Dyson Pure Cool-staande luchtreinigerventilator.

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

Automatische modus

U kunt de machine instellen om de kamer automatisch te zuiveren wanneer deze onder een bepaald niveau valt door op de gemarkeerde knop te drukken om de automatische modus in of uit te schakelen.

Een spray die wordt gebruikt op de Dyson Pure Cool-staande luchtreinigerventilator met een groot kruis en de opmerking dat er geen chemicaliën gebruikt mogen worden.

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

Ventilatorsnelheid

Wijzig de luchtstroomsnelheid met behulp van de luchtstroomsnelheidscontrole.

NB: De instelling van de ventilatorsnelheid ligt tussen 1-10.

De aan-knop op de Dyson Pure Cool-staande luchtreinigerventilator.

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

Nachtstand

U kunt het leddisplay van de machine dimmen en de nachtmodus inschakelen door op de gemarkeerde knop te drukken.

Het HEPA-filter dat wordt vastgezet op de filtershroud van de Dyson Pure Cool-staande luchtreinigerventilator.

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

Oscillatie

De gemarkeerde knop schakelt de oscillatie van de machine in of uit.

De oscillatieknop op de afstandsbediening van de Dyson Pure Cool-luchtreinigerventilator voor op het bureau.

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

Timer

U kunt een timer voor uw machine inschakelen door op de gemarkeerde knop te drukken en te selecteren hoe lang u de machine wilt laten werken.

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

Selecteren van het juiste filter

Uw machine komt met beide filters.

Selecteer het filter waarbij u hulp nodig hebt.

Vervangen van de koolstoffilters

Als het apparaat detecteert dat de niet-wasbare glazen koolstoffilters vervangen moeten worden, verschijnt op het display van het apparaat een groene balk.

Haal het apparaat uit het stopcontact. Schuif de knoppen aan beide zijden van de shrouds naar beneden. De shrouds ontgrendelen de glazen HEPA-filters.

Om de koolstoffilters te verwijderen: druk op de knoppen aan beide zijden van de filters.

Gooi de koolstoffilters in de afvalbak. Gooi het gebruikte filter weg volgens plaatselijke reguleringen.

Duw de nieuwe koolstoffilters op de basis tot deze vastzitten.

Druk op de shrouds tot deze op hun plaats klikken in de basis.

Plug het apparaat in het stopcontact en zet aan.

De machine die in het stopcontact wordt geplugd.

Druk op de oscillatieknop op de afstandsbediening. Het display op het apparaat telt terug vanaf vijf en eindigt met het standaard scherm. Het koolstoffilterniveau wordt opnieuw ingesteld en het apparaat is klaar voor gebruik.

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

Vervangen van het HEPA-filter

Als het apparaat detecteert dat de niet-wasbare HEPA-filters vervangen moeten worden, verschijnt op het display van het apparaat een paarse balk.

Haal het apparaat uit het stopcontact. Schuif de knoppen aan beide zijden van de shrouds naar beneden.

De shrouds ontgrendelen de glazen HEPA-filters.

Leeg de glazen HEPA-filters rechtstreeks in de prullenbak door beide paarse lipjes op de shrouds in te drukken. Gooi het gebruikte filter weg volgens plaatselijke reguleringen.

Duw de glazen HEPA-filters op de shrouds tot deze vastzitten. Druk op de shrouds tot deze op hun plaats klikken in de basis.

Plug het apparaat in het stopcontact en zet aan.

Druk op de Night-modusknop (Nachtmodus) op de afstandsbediening. Het display op het apparaat telt terug vanaf vijf en eindigt met het standaard scherm. Het glazen HEPA-filterniveau wordt opnieuw ingesteld en het apparaat is klaar voor gebruik.

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

Inplannen

Om een schema op uw machine in te stellen, drukt u, zodra uw machine is aangesloten, op het timerpictogram rechts onderaan.

Selecteer een tijd op basis van hoe lang u de machine wilt laten draaien voordat deze wordt uitgeschakeld.

Selecteer de betreffende optie

We vinden het fijn dat te horen.

Dank u wel dat u Dyson-online support gebruikt.

Probleem inplannen

De planningsfunctie van de app werkt niet als er meer dan 35 zuigacties per week zijn gepland. Als u meer dan 35 zuigacties hebt gepland, verwijder er dan als nodig.

Als u minder dan 35 schoonmaaksessies per week hebt ingepland en u ervaart nog steeds problemen, verwijder dan alle ingeplande sessies en voeg ze allemaal opnieuw in.

Is het probleem hiermee opgelost?

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

De thuislocatie van uw machines instellen

Om de thuislocatie van uw machine te wijzigen op het gekozen product, drukt u op het instellingenpictogram rechtsboven en selecteert u uw machine-instellingen.

Vanaf hier navigeert u naar de optie thuislocatie en wijzigt u deze in de nieuwe locatie.

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

De software-informatie van uw machines controleren

Om de softwareinformatie van uw machine te controleren op het gekozen product, drukt u op het instellingenpictogram rechtsboven en selecteert u uw machine-instellingen.

Vanaf hier navigeert u naar de optie software. Hier controleert u de softwareversie en schakelt u auto-update in of uit.

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

Activiteit

Hier kunt u een overzicht bekijken van de gemiddelde luchtkwaliteit in uw huis op dagelijkse of wekelijkse schaal.

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

Luchtkwaliteit

Op het app-scherm kan de klant de uitleg zien voor: Buitenluchtkwaliteit; Zwevende deeltjes (PM2.5); Buitentemperatuur; Relatieve vochtigheid (RH)

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

Productgids

Je vindt hier handige aanwijzingen om alle mogelijkheden uit je toestel te halen:

  • Leer je luchtreinigingsventilator kennen
  • Snelle start
  • Verklikkerlichtjes
  • Gebruikswijzen (modi)

De productgids bevat ook aanwijzingen over het onderhoud van je toestel, en hoe je problemen oplost met inbegrip van de problemen die je toestel met foutverklikkerlichtjes meldt.

Scroll naar boven en beneden om de opties te bekijken, veeg naar rechts en links om tussenstappen te bewegen. Deze sectie bevat ook meer informatie:

Contact met Dyson

Privacybeleid

Licenties

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

App-afstandsbediening

Hier kunt u uw luchtreiniger bedienen zonder afstandsbediening.;

Aan/uit/auto

Luchtstroom

Oscillatie

Slaaptimer

Nachtmodus

Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?

Siri moet zijn ingeschakeld in de instellingen van uw apparaat om Siri-snelkoppelingen te gebruiken met de Dyson Link-app.

Open de instellingen op uw telefoon of tablet en selecteer [‘Siri & Zoek’]. Daarna, om Siri in te schakelen, [‘ Press home for Siri’].

Is het probleem hiermee opgelost?

We vinden het fijn dat te horen.

Dank u wel dat u Dyson-online support gebruikt.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Voordat u Siri-snelkoppelingen kunt gebruiken, moet u uw verbonden machine toevoegen aan de Dyson Link-app.

Om een Siri-snelkoppeling aan te maken, tikt u op het tandwiel in de rechter bovenhoek van het homescherm en selecteert u [‘Voice control’] en vervolgens ‘Siri’. Selecteer daarna [‘Add new shortcut’]. Kies vervolgens de vereiste instellingen en druk op de knop [‘Add to Siri’].

U moet een persoonlijke zin opnemen, zodat Siri aan de Dyson Link-app kan vertellen uw snelkoppeling uit te voeren. We raden u aan deze zin uniek en herkenbaar te maken.

Bijvoorbeeld, als u koelmodus en nachtmodus hebt geselecteerd, kunt u dit “Bedtijd” noemen, of een specifieke verwarmings-/koelingsinstelling kunt u “I’m koud” noemen.

Houd er rekening mee dat generieke zinnen die al in Siri zijn geprogrammeerd, niet gebruikt kunnen worden. Een voorbeeld daarvan is “Goedemorgen”.

Is het probleem hiermee opgelost?

Een lijst van alle gepersonaliseerde zinnen wordt opgeslagen op het scherm [‘Your Siri Shortcuts’] voor elke machine.

Om dit weer te geven, tikt u op het tandwiel in de rechter bovenhoek van het homescherm van de betreffende machine en selecteert u [‘Stembesturing’] en vervolgens ‘Siri’.

Daarna selecteert u de relevante Siri-snelkoppeling. Hier kunt u de zin opnieuw opnemen of de snelkoppeling verwijderen.

Is het probleem hiermee opgelost?

Met Siri-snelkoppelingen kunt u uw luchtreiniger(s) bedienen met uw stem. U kunt uw eigen gepersonaliseerde commando's maken, bewerken en verwijderen, die kunnen worden geactiveerd via uw mobiel of tablet.

Is het probleem hiermee opgelost?

Elke Siri-snelkoppeling is uniek voor de machine waarop deze is gemaakt en kan niet op meerdere machines worden toegepast.

U moet verschillende Siri-snelkoppelingen maken voor elke machine en een nieuwe gepersonaliseerde zin opnemen.

Als een gepersonaliseerde zin op meerdere machines wordt opgenomen, geeft Siri deze op uw apparaat weer als selecteerbare opties, samen met een machine-ID.

Als u meerdere machines hebt die de Siri­snelkoppelingsfunctie gebruiken, raden we aan om elke zin uniek te maken. Als een machine bijvoorbeeld in de keuken staat en een andere in de slaapkamer, neem deze locaties dan op in de zin.

Is het probleem hiermee opgelost?

Siri-snelkoppelingen kunnen worden gebruikt in elke regio waar Apple Siri ondersteunt. Ga naar de Apple-website om te zien of het wordt ondersteund in uw regio.

Is het probleem hiermee opgelost?

U kunt Siri-snelkoppelingen op twee manieren activeren op de Dyson Link-app:

  1. Zeg simpelweg, [“Hey Siri”], gevolgd door de vooraf opgenomen persoonlijke zin.*
  2. Door te drukken op de Home-knop op uw mobiel of tablet om Siri te activeren en uw vooraf opgenomen persoonlijke zin te zeggen wanneer u daarom wordt gevraagd.

Welke methode u ook kiest, u moet zijn ingelogd op de Dyson Link-app.

*Voor deze optie moet Siri ingeschakeld zijn op uw telefoon of tablet in Siri-instellingen.

Is het probleem hiermee opgelost?

Siri-snelkoppelingen zijn verkrijgbaar voor iOS 12 of later.

Is het probleem hiermee opgelost?

Enabling the Dyson skill

Using the Alexa App on your mobile device or the Amazon website, search for "Dyson Skill". Once it appears, select the Dyson Skill and enable it.

You will be prompted to log in to your Dyson account. You should use the account you connected your machine with via the Dyson Link app.

Once you have logged in, follow the on-screen instructions to link Alexa to your Dyson machines.

Heeft dit je vraag opgelost?

How does Alexa identify my machine?

Alexa identifies Dyson machines using their room name. The room name is set when you first connect your machine with the Dyson Link app and can be changed using the Link app as well. A list of preset room names are available in the Dyson Link app, such as 'Bedroom' or 'Kitchen'.

For convenience, you can also rename your machine using the Alexa app. However, this does not affect the room name in the Dyson Link app or how you control your machine with voice commands.

To control a specific Dyson machine using voice commands, you can either directly name the machine in your first command or wait for Alexa to ask which machine you are referring to.

If you ask "Alexa, enable auto mode on Bedroom.", Alexa will identify the 'Bedroom' machine and enable the auto mode for it.

If you ask "Alexa, enable auto mode.", Alexa will ask which machine you want to enable the auto mode for.

Heeft dit je vraag opgelost?

Heeft dit je vraag opgelost?

Disabling the Dyson Skill

You can disconnect Alexa from your Dyson account and machines by disabling the Dyson skill. You can disable the Dyson Skill using the Alexa app or Amazon website.

Please note that you will need to log in to your Dyson account again if you choose to re-enable the skill.

Heeft dit je vraag opgelost?

Check if Alexa heard you

If Alexa did not respond to your most recent request, what you said may not have been recognised as a question or command. To make sure Alexa recognises your request, speak clearly and ensure you are close enough to your Echo device for her to hear you.

To check if Alexa is able to hear you, ask "Alexa, did you hear me?".

Is het probleem hiermee opgelost?

Check your Echo device

If Alexa is still not responding, please check the following:

  • Make sure you are using the power adaptor that was included with your Echo device.
  • Make sure you have an active internet connection.
  • Ensure your Echo device isn't muted. The indicator light will be red when the device is muted.
  • Move your Echo device to another location away from walls, speakers and other sources of background noise.
  • Unplug your Echo device and plug it back in.

If Alexa is able to hear you, your Echo device should light up with a blue ring after saying "Alexa" to indicate she is listening. If your device has a screen, this will be shown as a blue bar on the display.

Is het probleem hiermee opgelost?

We vinden het fijn dat te horen.

Dank u wel dat u Dyson-online support gebruikt.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Reset your password

If you are unable to log in and link your Dyson account, you may need to reset your password. Select the forgotten password link on the log in screen to be taken through the reset process.

Als het wachtwoord onlangs is gewijzigd, moet er een periode van 30 minuten verstrijken voordat u zich weer kunt aanmelden bij het Dyson Link-app-account.

Als er meerdere foutmeldingen worden gelogd in het account (4 of meer) wordt het account geblokkeerd. Het account wordt dan gedurende 30 minuten geblokkeerd.

Is het probleem hiermee opgelost?

Check for device or setup issues

In order for Alexa to discover your Dyson machine, it must be connected via the Dyson Link app and the Dyson Skill needs to be enabled.

If your machine has not been connected with the Dyson Link app, select the connection journey option to go through these steps.

Your Dyson machine and your Echo device should both be connected to the same Wi-Fi network to allow for discovery.

Is het probleem hiermee opgelost?

Check your machine

Turn off your Dyson machine at the wall for 10 seconds. Then turn it back on.

Do the same with your Echo device.

Check that your machine is online by viewing it in the Dyson Link app.

Check the Dyson skill

In the Alexa app on your mobile device, disable and then re-enable the Dyson Skill.

You will need to log into your Dyson account again after re-enabling the the Dyson Skill.

Is het probleem hiermee opgelost?

Ask Alexa what she heard

Alexa may have misheard you or misinterpreted something you said as a request. To understand why Alexa just did something, say "Alexa, why did you do that?" or "Alexa, what did you do?".

You can also ask Alexa to read back your most recent request by saying "Alexa, what's the last thing you heard?" or "Alexa, what did you hear?".

You can also view Alexa's activity in the Alexa app on your mobile device. The activity log shows utterances that Alexa heard, responses she gave and actions she took.

Is het probleem hiermee opgelost?

Alexa learns the more it is used and is always improving its natural voice recognition. Ease of use will improve over time, however some utterances and commands may need to be in a specific format for Alexa to recognise them.

For example, instead of asking "Alexa, turn on oscillation mode.", try asking "Alexa, turn on oscillation.".

This approach can work with other commands as well. Instead of "Alexa, turn on heating mode.", you can ask "Alexa, turn heat on.".

Heeft dit je vraag opgelost?

What are some of the things I can do with Alexa?

There are different kinds of directives that users can use to interact with Alexa. Here are some examples:

Turn settings on and off

  • "Alexa, turn on my purifier."
  • "Alexa, turn on night mode."
  • "Alexa, turn off humidification."

Control number settings

  • "Alexa, set the bedroom fan speed to 7."
  • "Alexa, turn up the bedroom fan speed."
  • "Alexa, decrease the bedroom fan speed by 3."

Changing mode settings

  • "Alexa, set oscillation to wide."

Temperature controls (for Dyson heaters)

  • "Alexa, make it warmer in here."
  • "Alexa, make it cooler in here."
  • "Alexa, turn off the heat."

Heeft dit je vraag opgelost?

Connect your Dyson machine to your Google Assistant-enabled device

Open the Google Home app and tap the plus icon in the top left. Set up a new device and select "Have something already set up?" Search for "Dyson" and tap to select the Dyson Action.

You'll be prompted to link your Dyson account, this is the one you used to connect your machine to the Dyson Link app.

Follow the instructions in the Google Home app to add your Dyson machines.

Heeft dit je vraag opgelost?

How does Google Assistant discover my machine?

When you first connect your Dyson machine to the Dyson Link app you'll give it a room name. You'll find a list of pre-set room names in the app, such as 'Bedroom' or 'Kitchen'. Google Assistant uses this room name to identify your machine.

Google Assistant uses this to name your machine in the Google Home app as well.

How do I control an individual Dyson machine?

To control an individual Dyson machine using voice commands, you can either directly name the machine in your command or say the room name the machine is assigned to in the Google Home app.

If you say "Hey Google, enable auto mode in the Bedroom", Google Assistant will identify the machine named 'Bedroom' or a machine in the bedroom and enable auto mode.

Saying "Hey Google, enable auto mode", will enable auto mode for any purifiers in your current room, if the room is set up in the Google Home app.

Heeft dit je vraag opgelost?

Disconnecting your machine from the Google Home app

Open the Google Home app and tap the machine you wish to remove.

Tap the settings icon in the top right and select "Unlink Dyson".

When you remove your Dyson machine from a home:

  • It will disconnect the device from members in the home
  • It will be unlinked from your Google Account
  • Data associated with this device will be deleted. Note: Some basic device data may remain associated with the home.

Heeft dit je vraag opgelost?

Check Google Assistant can hear you

Google Assistant may not have heard you or recognised your question or command. Make sure you are close enough to your smart home device and speak clearly.

Check Google Assistant can hear you by asking "Hey Google, what did I just say?". Your smart home device should light up when you say "Hey Google ...". If your device has a screen, you'll see it respond.

Is het probleem hiermee opgelost?

Check your smart home device

First, make sure:

  1. Your Google Nest or Google Home speaker or display is powered on and plugged into a wall outlet
  2. The microphone isn't muted
    • For Google Home: on the back of the device, touch the microphone mute button. Your Assistant will say whether the microphone is muted.
    • For Google Nest Mini (2nd gen) and Google Home Mini (1st gen): on the side of the device, toggle the mic switch. Your Assistant will say whether the microphone is muted.
    • For Google Nest Audio: on the back of the device, next to the power cord, toggle the mic switch. Your Assistant will say whether the microphone is muted.
    • For Google Nest displays: on the back of your display, use the switch to turn on the microphone. Your Assistant will say whether the microphone is muted.
  3. The LED dots on top of your speaker or display spins or blinks when you say “Ok Google” or "Hey Google."
  4. If your Assistant answers other questions, try to ask the unanswered question in a different way.

General troubleshooting

If you've checked off all of the steps above and your Assistant still doesn't provide an answer, try one of the steps below and ask your question again. If you still don't get an answer, move to the next step.

Reboot your speaker or display

  1. Disconnect the power cable from your device.
  2. Reconnect the power cable.

Make sure your device recognizes the hotword

Say “Hey Google” to your speaker or display. Check if the LED dots on the top of your device spin or blink, indicating that it recognized the hotword.

Make sure your device recognised the question correctly

  1. Ask your Assistant the question again.
  2. Say "Hey Google, repeat the question" to make sure your Assistant understood you correctly.
  3. If it's still not recognizing the question, try to speak slower or try another question.

Is het probleem hiermee opgelost?

Resetting your password

If you aren't able to log in to link your Dyson account to the Google Home app, you may need to reset your Dyson account password.

Select the forgotten password link on the log in screen and follow the instructions.

After changing the password on your Dyson account, you'll need to wait 30 minutes before logging back in.

If you enter the password incorrectly more than four times, your account will be locked. It will be automatically unlocked after 30 minutes.

Is het probleem hiermee opgelost?

Check for device or setup issues

Your machine must be connected to the Dyson Link app and the Dyson Action must be enabled for Google Assistant to discover your machine.

If your machine hasn't been connected to the Dyson Link app, open the app and select Add machine. Follow the in-app connection instructions.

Is het probleem hiermee opgelost?

Check your machine

  • Unplug your machine and wait for 10 seconds. Plug your machine back in and turn it on.
  • Unplug your smart home device and wait for 10 seconds. Plug it back in.
  • Open your Dyson Link app and check that your machine is online.

Check the Dyson Action

  • Open the Google Home app and check that the Dyson Action is enabled
  • Unlink the Dyson Action and then re-link it

Is het probleem hiermee opgelost?

What did Google Assistant hear?

Your command may have been misheard or misinterpreted by Google Assistant. To check this say "Hey Google, show me my activity" to bring up your recent activity, including recent voice commands.

You can also ask Google Assistant to read back the last command by asking "Hey Google, what did you hear?"

What actions did Google Assistant take?

Saying "Hey Google, show me my activity" will show you recent voice commands. You can view the details of each command to see what Google Assistant heard, the responses and actions taken.

Is het probleem hiermee opgelost?

Google Assistant learns the more you use it but some commands may not be recognised. Try using different words in your command.

For example, if you say "Hey Google, turn on fan motion", and it doesn't work, try saying "Hey Google, turn on oscillation mode".

Heeft dit je vraag opgelost?

What are some of the things I can ask Google Assistant?

ere are different commands that can be used to interact with Google Assistant, here are some examples:

Turning your Dyson machine on and off

  • "Hey Google, turn on my purifier"
  • "Hey Google, turn on night mode"
  • "Hey Google, turn off humidification on the purifier"

Changing fan speed

  • "Hey Google, set the bedroom fan speed to 7"
  • "Hey Google, turn up the bedroom fan speed"
  • "Hey Google, decrease the bedroom fan speed by 3"

Changing oscillation settings

  • "Hey Google, turn on oscillation mode"
  • "Hey Google, set oscillation to wide"

Changing temperature settings

  • "Hey Google, make it warmer in here"
  • "Hey Google, make it cooler in here"
  • "Hey Google, turn off the heat"

Controlling your Dyson robot

  • "Hey Google, start vacuuming"
  • "Hey Google, stop the vacuum"
  • "Hey Google, return the vacuum to the dock"

Heeft dit je vraag opgelost?

Het product gebruiken met een filter of verdamper die niet door Dyson is gefabriceerd, kan nadelige gevolgen hebben voor de goede werking van het toestel. Problemen die hierdoor worden veroorzaakt, worden om die reden niet gedekt door de productgarantie.

Controleer de machine en maak schoon

Trek de stekker van je toestel uit het stopcontact.

Veeg de luchtstroomring, de filterkappen en andere delen schoon met een proper, droog doek. Besteed extra aandacht aan de heen-en-weer-kanalen aan de voorzijde van de luchtstroomring.

Gebruik geen schoonmaakmiddelen of poetsmiddelen om de machine schoon te maken.

Controleren op verstoppingen

Kijk eens of er geen opstoppingen zitten op de volgende plaatsen:

/p> De luchtinlaatgaatjes van de filterkappen. De kleine opening in de luchtstroomring. De luchtinlaat achter de filters. Het zachte plastic gaas, dat je kunt zien als de verdamper verwijderd is.

Verwijder alle vuil en stukjes vuil met een zachte borstel.

Is het probleem hiermee opgelost?

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Een druppelend of klaterend geluid

Als de druiplade overloopt, wordt de terugloop van het toestel geactiveerd. Als water terug naar het reservoir loopt, kun je een druppelend of klaterend geluid horen. Het scherm maakt je er attent op een Grote onderhoudsbeurt te doorlopen.

Voor een stap-per-staphandleiding door de Grote onderhoudsbeurt, ga je naar de volgende stap.

Je hoort mogelijk een druppelend of klaterend geluid als de verdamper niet aanwezig is. In dat geval vervang je de verdamper in het toestel.

Als de verdamper niet aanwezig is en je wilt een vervangstuk bestellen, kies dan ‘Verdamper’ uit de beschikbare opties.

We hebben meer informatie nodig om jouw probleem op te lossen.

Maar ons klantenserviceteam kan je met jouw probleem helpen.

Gebruik de 'Live chat'-knop rechtsonder in het scherm om rechtstreeks met een Dyson Expert te praten.

Belangrijk: zet je toestel NIET uit of trek de stekker niet uit terwijl de schoonmaakinstructies op het lcd-scherm verschijnen.

Je toestel een Grote schoonmaakbeurt geven

Om je Dyson luchtreinigingsventilator en luchtbevochtiger altijd op zijn best te laten presteren, is het van belang om regelmatig een grondige schoonmaakbeurt uit te voeren en zo alle kalkaanslag te verwijderen.

Je toestel verwittigt je zodra je een Grote onderhoudsbeurt moet uitvoeren. Als je verbonden bent met de Dyson Link-app, zal je een meldingsbericht ontvangen.

Als je de Dyson Link-app niet gebruikt, dan krijg je een melding op het lcd-scherm van je toestel en de knop voor de Grote onderhoudsbeurt licht op. Om de Grote onderhoudsbeurt op om het even welk moment te onderbreken, houd je de knop voor de Grote onderhoudsbeurt vijf seconden ingedrukt.

Druk op de knop voor de Grote onderhoudsbeurt aan de voorkant je toestel en de instructies verschijnen op het lcd-scherm.

Druk de ontspanknoppen van de filterkap omlaag en verwijder de filterkap. Het binnenste poortje springt open. Zet de filterkappen opzij wanneer je de grote onderhoudsbeurt uitvoert.

Duw de ontspanknoppen van het waterreservoir naar beneden aan de zijkant van je toestel. Schuif het waterreservoir uit je toestel en maak de dop los.

Verwijder de verdamper uit je toestel, plaats hem in het waterreservoir en plaats de dop terug.

Neem het waterreservoir bij het handvat om het aan de kraan te vullen.

Verwijder de dop en de verdamper. Vul het waterreservoir half tot het Max-niveau met koud leidingwater.

Houd het deksel op de watertank droog wanneer je de tank vult of een grote onderhoudsbeurt uitvoert. Het deksel bevat stroomaansluitingen en mag niet worden gewassen. Als het nat is, veeg het dan grondig af met een droge doek. Zorg ervoor dat het deksel en de aansluitingen volledig droog zijn voordat je de tank weer in je toestel schuift.

Meet 150g citroenzuurpoeder af en doe het in het waterreservoir.

Roer zachtjes om tot al het citroenzuurpoeder is opgelost.

Plaats de verdamper in het waterreservoir. Vul het waterreservoir tot het Max-niveau met koud leidingwater.

Plaats de dop terug en zet vast met de dopklemmen. Veeg overtollig water weg om druipen te voorkomen.

Schuif het waterreservoir in je toestel tot het stevig vastklikt.

Zodra het lcd-scherm erom vraagt, druk je de knop in voor Grote onderhoudsbeurt.

De Grote onderhoudsbeurt zal dan starten en het lcd-scherm toont een aftellende timer.