Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).
  • Bestellen

    1. Wat zijn de verzendkosten?

    Bestellingen vanaf €25 worden gratis geleverd. Is het totaalbedrag lager, dan zijn de verzendkosten €6.

    2. Hoe bestel ik iets van de webshop van Dyson?

    - Plaats het artikel in uw winkelmand. U wordt automatisch doorgelinkt naar de bestelpagina.
    - Op de bestelpagina ziet u een overzicht van de producten in uw winkelmand.
    - U kunt producten in uw winkelmand toevoegen of verwijderen.
    - Plaats uw bestelling door op ‘afrekenen’ te klikken.
    - Voer uw gegevens in en rond de bestelling af door een betaalmethode te kiezen. Betalen kan via via Bancontact, Creditcard, of Online overschrijving.
    - Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een e-mail van Dyson, met daarin de bevestiging dat uw bestelling is ontvangen.
    - Zodra uw product is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging (en indien van toepassing een afhaalbericht).

     

    3. Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

    Indien Dyson een product niet kan leveren, bijvoorbeeld omdat het product niet meer op voorraad is of niet langer beschikbaar is, of indien er sprake is van een foute prijsstelling, zult u hierover geïnformeerd worden via e-mail. In dit geval zal de bestelling niet verwerkt worden door Dyson. Indien u al betaald heeft voor de producten, zal Dyson u het volledige bedrag zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen restitueren.

     

    4. Ik heb geen orderbevestiging gekregen. Is mijn bestelling gelukt?

    Indien u geen orderbevestiging heeft ontvangen in uw mailbox, kunt u het beste contact opnemen met onze Helpdesk.

    Via telefoon: 0800-39208 (gratis)
    Via e-mail: help@dyson.be

    5. Ik wil iets bestellen, maar dit artikel is niet op voorraad.

    Registreer voor een notificatie e-mail op de productpagina om een bericht van ons te ontvangen wanneer het artikel weer op voorraad is.

    6. Ik wil een product bestellen maar ik kan het niet vinden op de website. Wat moet ik doen?

    U kunt het beste contact opnemen met onze Helpdesk. Zij kunnen u helpen met het vinden van het juiste onderdeel voor uw machine.

    Via telefoon: 0800-39208 (gratis)
    Via e-mail: help@dyson.be

    7. Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

    Via de Track & Trace vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul het Order Number of het Tracking Number in, en je ziet direct wanneer je pakket bezorgd wordt.

    Betalen

    1. Op welke manieren kan ik betalen?

    Via de webshop kunt u op verschillende manieren betalen:

    Betaalmethode

     

    Bancontact

    Bancontact maakt het mogelijk om rechtstreeks online te betalen met de grootste Belgische banken.

    Creditcard

    Betalingen via Mastercard, Visa, Maestro en American Express worden gereserveerd en pas afgeschreven nadat de bestelling is geleverd.

    Online overschrijving (Klarna)

    Online overschrijving via uw eigen online bankrekening.

       
       
       
       
    2. Ik heb mijn bestelling met creditcard betaald, maar de betaling wordt geweigerd. Wat kan ik doen?

    Betalingen met creditcard kunnen soms worden afgewezen wegens fraudegevoeligheid. Dyson heeft geen inzicht in de redenen waarom uw betaling wordt geweigerd. U kunt proberen de bestelling opnieuw te plaatsen met een andere betaalmethode, zoals Bancontact.

    3. Ik heb mijn bestelling betaald, maar geen oderbevestiging ontvangen. Hoe kan ik zien of het goed is gegaan?

    Controleer of de betaling is afgeboekt van uw bankrekening. Zo niet, dan is de betaling niet gelukt en heeft u niets betaald. Plaats in dit geval uw bestelling opnieuw. Als er geld af is geboekt van uw bankrekening, maar u nog geen bevestiging van ons heeft ontvangen, raden wij u aan om even te wachten. Het kan tot 3 uur duren voordat we de betaling van uw betalingsprovider hebben ontvangen. Als u na 3 uur nog geen bevestiging heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met de Helpdesk. Houdt hiervoor uw bestelgegevens die bij uw betaling worden vermeld bij de hand.

     

    4. Zijn de genoemde prijzen inclusief of exclusief BTW?

    Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

     

    Bezorgen

    1. Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

    Via de Track & Trace vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul het Order Number of het Tracking Number in, en je ziet direct wanneer je pakket bezorgd wordt.

    2. Wat is een Track & Trace code?

    Een Track & Trace code is een handige manier om uw bestelling te volgen. Wanneer uw bestelling wordt verzonden, krijgt u een e-mail met daarin de Track & Trace code.

     

    3. Welke bezorgopties kan ik kiezen?

    Bezorgopties

    Bezorgkosten

    Standaard bezorging via UPS of PostNL.

    Kies uw bezorgdatum en plaats*.



    Gratis

    *Met uitzondering van accessoires en onderdelen. Tijdens drukke periodes is het misschien mogelijk dat u niet voor een bezorgdatum kunt kiezen. **Voor onderdelen geldt een standaard levering van maximaal 5 werkdagen.

    4. Kan ik mijn bestelling bij een ophaalpunt ophalen?

    Op dit moment is het niet mogelijk om een bestelling bij een ophaalpunt op te halen.

    5. Wordt er ook zaterdag bezorgd?

    Bestellingen worden alleen op werkdagen geleverd.

     

    Retourneren

    1. Hoe kan ik het product retourneren?

    Als je de bestelling wilt retourneren kun je dat binnen 40 dagen na aankoop doen. Het volledige bedrag wordt dan weer teruggestort op je rekening.

    Om de bestelling te retourneren, gebruik je het retourlabel dat bij de doos van de machine zit. Je kunt het pakket bij een PostNL punt afgeven.

    Let op het volgende bij retournering:

    - Verpak het artikel zorgvuldig en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking. Zorg ervoor dat het packet stevig is verpakt en verzegeld. U bent wettelijk verplicht zorgvuldig met het product om te gaan om schade te voorkomen. Dyson behoudt zich het recht voor schade aan producten veroorzaakt door ontoereikende verpakking, op jou te verhalen.
    - Vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe in de doos.
    - Plak vervolgens het bijgeleverde retourlabel zichtbaar op de doos. In het geval dat je geen retourlabel hebt ontvangen of wanneer je deze niet meer hebt, kun je via deze link het formulier invullen. Je ontvangt binnen 24 uur een mail met het label.

    2. Waar kan ik het artikel voor retour afgeven?

    Geef je pakket af bij een pakketpunt van de vervoerder die op je retourlabel staat vermeld en stuur het kosteloos retour. Je kunt de website van de vervoerder bezoeken om het dichtstbijzijnde pakketpunt te vinden. 

    Het retouradres is:
    Kuehne + Nagel (AG & CO) KG
    C/O Dyson Technology LTD
    Hamburger str. 40
    47229 Duisburg
    Duitsland

     

    3. Ik heb geen retourlabel ontangen. Hoe kan ik er een aanvragen?

    In het geval dat je geen retourlabel hebt ontvangen of wanneer je deze niet meer hebt, kun je via deze link het formulier invullen. Je ontvangt binnen 24 uur een mail met het label.

     

    4. Ik heb via de website een Dyson product gekocht, in hoeverre mag ik deze testen om te besluiten of ik tevreden ben of dat ik het product wil retourneren?

    Shop je rechtstreeks via Dyson.be, dan bieden we jou exclusief de mogelijkheid om je nieuwe product(en) 40 dagen thuis uit te proberen. Dit is één van de voordelen wanneer je member wordt van het Dyson Loyalty Program. Aanmelden hiervoor doe je simpelweg via één klik op de checkout pagina tijdens je aankoop. De proeftermijn is niet van toepassing op machines die bij andere (officiële) verkooppunten worden gekocht.

    Doordat wij in onze producten geloven, willen we jou de mogelijkheid bieden om deze uit te proberen. Besluit je alsnog om binnen 40 dagen na ontvangst van de complete bestelling, één of meerdere producten te retourneren? Dit kan je eenvoudig via het reguliere retourproces doen.

    Meer informatie over de proeftermijn kan je in de algemene voorwaarden vinden.

    5. Ik heb mijn product geretourneerd, hoe krijg ik mijn geld terug?

    We betalen je binnen 14 dagen terug, op dezelfde manier waarop je de betaling hebt voltooid. Wij mogen wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd. Zorg ervoor dat je het retourlabel gebruikt wanneer je je pakket naar ons verzendt, zodat jouw zending gemakkelijk kan worden geïdentificeerd.

    6. Ik kocht een product bij een ander verkooppunt dan de Dyson website, maar ik zou het graag willen retourneren. Wat kan ik doen?

    Als je een Dyson product via een ander verkooppunt hebt gekocht, neem dan contact op met de desbetreffende (web) winkel.

     

    7. Waar kan ik een klacht indienen?

    Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via de helpdesk. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

    Reparaties

    1. Hoe lang duurt een reparatie bij Dyson?​

    Normaal gesproken duurt het ongeveer 5-7 werkdagen nadat het is overhandigd aan ​onze koerier​.

    2. Kan ik een vervangende machine krijgen bij Dyson gedurende de tijd dat mijn machine bij het reparatiecentrum is?​

    Nee, maar we streven ernaar om jouw machine zo snel mogelijk te repareren, zodat je hem zo snel mogelijk terug zult hebben.​

    4. Wat valt er precies onder de reparatie?​

    Als jouw product binnen de garantie valt, is de reparatie meestal volledig kosteloos, als je geen garantie meer hebt, worden alle kosten in termen van werkuren, verzendkosten, schoonmaak en reserveonderdelen gedekt door de reparatiekosten. Die kun je hier raadplegen.