Bezorging en retouren
Bekijk leveringsinformatie, bezorgtijden, kosten en retouren.
Een probleem oplossen, reserveonderdelen zoeken, tips van experts en gebruiksaanwijzingen lezen.
Als je sneller hulp nodig hebt of je apparaat wilt registreren, meld je dan aan op je Mijn Dyson-account.
Bekijk leveringsinformatie, bezorgtijden, kosten en retouren.
Krijg speciale ondersteuning als eigenaar en meer wanneer je je apparaat registreert.
Als je meer dan één artikel hebt besteld of een extra accessoire bij jouw bestelling ontvangt, kan het zijn dat de producten in afzonderlijke pakketten en op verschillende momenten worden geleverd.
Je kunt gemakkelijk je machine zelf registreren via deze link activeer je garantie of download de MyDyson™ App. Door een MyDyson-account aan te maken en je product te registreren krijg je direct toegang tot handleidingen, ondersteuning op maat en meer. Download de app hier.
De Dyson website toont altijd de actuele voorraad.
Helaas kan onze klantenservice geen tijdsindicatie geven voor wanneer producten weer op voorraad komen. Wij willen je daarom adviseren je in te schrijven op de website door bij het gewenste product op ¨houd mij op de hoogte¨ te klikken. Zodra het product weer op voorraad zal zijn, ontvang je hier een e-mail over.
Je kunt je kortingscode invoeren bij stap 3 van je bestelling, vlak voor het afrekenen van het product.
Onze klantenservice staat elke dag voor jou klaar via WhatsApp. Druk hier om een WhatsApp gesprek te beginnen.
De klantenservice is dagelijks geopend op onderstaande tijden:
Je kunt de meest gestelde vragen over je machine en onze service stellen aan Dysons Digital Assistant. Open de Digitale Assistent door op het chat-icoon rechts onderin de pagina te klikken.
BE 0800-39208 | LU 0800-62451
Onze helpdesk is bereikbaar op onderstaande tijden:
Experts kunnen je helpen bij het oplossen van je productvragen via een videogesprek. Vraag naar de mogelijkheden.