Bezorging en retouren
Bekijk leveringsinformatie, bezorgtijden, kosten en retouren.
Een probleem oplossen, reserveonderdelen zoeken, tips van experts en gebruiksaanwijzingen lezen.
Als je sneller hulp nodig hebt of je apparaat wilt registreren, meld je dan aan op je Mijn Dyson-account.
Bekijk leveringsinformatie, bezorgtijden, kosten en retouren.
Krijg speciale ondersteuning als eigenaar en meer wanneer je je apparaat registreert.
Helaas ondervinden wij op enkele Dyson modellen en filters voorraad problemen. De Dyson website toont altijd de actuele voorraad.
Helaas kan onze klantenservice geen tijdsindicatie geven voor wanneer producten weer op voorraad komen. Wij willen u daarom adviseren om u in te schrijven op de website door bij het gewenste product op ¨houd mij op de hoogte¨ te klikken. Zodra het product weer op voorraad zal zijn, ontvangt u hier een e-mail over.
Als u uw machine in de volgende winkels heeft gekocht: Mediamarkt Nederland, Coolblue, en BCC kunt u uw gratis geschenk bij aankoop claimen op de volgende website: https://www.dysonaccessory.com/nl
Als u het product via onze website heeft besteld dan wordt het geschenk gratis opgestuurd naar uw thuis adres. Dit kan los van het product geleverd worden en kan 3-5 werkdagen duren
U kunt gemakkelijk uw machine zelf registreren op de volgende pagina:
Onze klantenservice staat elke dag voor jou klaar via WhatsApp. Druk hier om een WhatsApp gesprek te beginnen.
De klantenservice is dagelijks geopend op onderstaande tijden:
Je kunt de meest gestelde vragen over je machine en onze service stellen aan Dysons Digital Assistant. Open de Digitale Assistent door op het gele pictogram onder in de pagina te klikken.
BE 0800-39208 | LU 0800-62451
Onze helpdesk is bereikbaar op onderstaande tijden:
Experts kunnen je helpen bij het oplossen van je productvragen via een videogesprek. Vraag naar de mogelijkheden.