Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).
  • Ondersteuning-thuis-hoe-kunnen-we-helpen

    Informatie over herstellingen en onderhoud

    Als jouw Dyson toestel niet goed werkt, bezoek dan onze Pagina voor het Oplossen van problemen waar we je wellicht verder kunnen helpen.

  • Overzicht

    Jouw Dyson toestel is ontworpen om je vele jaren uitstekende prestaties te leveren.

    Als jouw Dyson product niet naar verwachting werkt, bezoek dan onze online ondersteuningspagina's voor het oplossen van problemen en bestellen van  wisselstukken. Onze Dyson experts staan klaar via Chat, WhatsApp of Telefoon om je door het proces te begeleiden.

    Als we jouw Dyson toestel niet kunnen herstellen door het probleem op te lossen, zullen we een herstelling laten uitvoeren door een Dyson Service Engineer in onze werkplaats.

    Herstelling in onze werkplaats - Jouw Dyson toestel wordt hersteld in onze servicewerkplaats en naar je terug verzonden. Indien alle wisselstukken voorradig zijn, duurt dit meestal 5-7 werkdagen.

    Bij verdere vragen kunt je contact opnemen met onze klantenservice.

    Openingsuren Dyson klantenservice

    KvK-nummer: 34111070

    Btw-nummer: NL807674205B01

    • WhatsApp

      Onze klantenservice staat elke dag voor jou klaar via WhatsApp. Druk hier om een WhatsApp gesprek te beginnen.

      De klantenservice is dagelijks geopend op onderstaande tijden:

      • Maandag tot vrijdag: 8:00 - 20:00
      • Weekend: 9:00 - 18:00
    • Telefoon

      0800-39208

      Onze helpdesk is bereikbaar op onderstaande tijden:

      • Maandag tot vrijdag: 8:00 - 20:00
      • Weekend: 9:00 - 18:00

    Onze servicetarieven

    Herstellingen aan jouw Dyson toestel binnen de garantieperiode zijn gratis. Eventuele wettelijke garantierechten blijven van toepassing.

    Als jouw Dyson niet langer onder garantie is, of hersteld moet worden voor schade die verder gaat dan het normale woongebruik, zijn onze servicetarieven als volgt:

    Sledestofzuiger, inclusief motor: € 125

    Sledestofzuiger, alle andere herstellingen: € 85

    Draadloos inclusief batterij/hoofdbehuizing: € 125

    Draadloos, alle andere herstellingen: € 85

    Luchtbehandeling - kabelvervanging: € 85

    Luchtbehandeling, alle andere herstellingen: € 125

    Persoonlijke verzorging, oplaadbare vervangbatterij (onder garantie en minder dan 3 jaar oud): € 125

    De service is inclusief werkuren en wisselstukken indien nodig (met uitzondering van extra accessoires en filters). De reparatieservice is gegarandeerd voor 12 maanden of tot de serviceondersteuning voor jouw toestel eindigt – wat zich het eerst aanbiedt.

    Toestellen niet inbegrepen

    Let op: wij kunnen helaas niet langer service, herstelling of wisselstukken aanbieden voor alle Dyson toestellen. Als u een van onderstaande toestellen bezit, bieden wij u graag een korting op een nieuw Dyson toestel.

    • DC01, DC02, DC03, DC04, DC05, DC07, DC08, DC08T, DC11, DC15, DC16, DC18, DC20, DC21, DC22, DC24, DC25, DC26, DC26 CITY, DC30, DC31, DC34, DC35, DC36, DC43H, DC45
    • AM01, AM02, AM03, AM04, AM05
    • CSYS, CSYS 2K, CSYS 4K
    • Dyson wasmachine

    Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie over onze nieuwste modellen.

    Vervangende onderdelen en accessoires

    Je kunt wisselstukken en accessoires voor de meeste Dyson producten kopen op onze pagina's voor Wisselstukken en Gereedschap.

    Dyson biedt 12 maanden garantie op accessoires en wisselstukken.