Skip navigation
Uw voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

Contact

Hoe je contact met ons kunt opnemen

Je kunt snel online hulp en advies krijgen - bezoek onze ondersteuningspagina's voor probleemoplossing, instructievideo's en meer.  

Veelgestelde vragen

1. Mijn machine pulseert, wat kan ik doen?

Als uw stofzuiger pulseert is dat meestal te wijten aan een verstopping in uw machine of aan het niet goed onderhouden van de filter(s). Op onderstaande pagina kunt u een video vinden om het probleem met een blokkering op te lossen.

 

 

Staat uw product er niet bij? Neem dan eens een kijkje op de handleidingen pagina. Hier kun je veel informatie vinden over onze producten en hoe je problemen snel kan oplossen.

2. Ik heb mijn machine aangekocht bij een retailer en heb recht op een gratis geschenk, waar kan ik deze aanvragen?

Als u uw machine in de volgende winkels heeft gekocht: Mediamarkt Belgie, Krefel en Coolblue kunt u uw gratis geschenk bij aankoop claimen op de volgende website: https://www.dysontoolkit.com/nl

Als u het product via onze website heeft besteld dan wordt het geschenk gratis opgestuurd naar uw thuis adres. Dit kan los van het product geleverd worden en kan 3-5 werkdagen duren

3. Hoe kan ik mijn filter van mijn stofzuiger het beste onderhouden

Om de levensduur van uw machine te verlengen is het belangrijk om uw filter goed te onderhouden. De meeste filters moeten maandelijks worden gereinigd. Ze kunnen worden gereinigd onder koud stromend water en moeten volledig droog zijn voordat ze weer aan de machine worden bevestigd. Dit duurt gemiddeld 48 uur. Via onderstaande links kunt u een handleiding vinden van uw machine. Ongeveer halverwege de pagina staat een uitleg over het onderhouden van uw machine.  

Zorg dat het filter volledig droog is voordat u deze terugplaatst in uw machine. Het terugplaatsen van een vochtig filter kan uw machine ernstig beschadigen.

 

 

Staat uw product er niet bij? Neem dan eens een kijkje op de handleidingen pagina.  Hier kun je veel informatie vinden over onze producten en hoe je problemen snel kan oplossen.

4. Waar kan ik mijn kortingscode toepassen en wat zijn de voorwaarden

U kunt uw kortingscode invoeren bij stap 3 van uw bestelling, vlak voor het afrekenen van het product.

5. Hoe kan ik mijn machine registreren voor de garantie

U kunt gemakkelijk uw machine zelf registreren op de volgende pagina:  

Activeer uw garantie.

  • Contact

  • WhatsApp

    Onze klantenservice staat elke dag voor jou klaar via WhatsApp. Druk hier om een WhatsApp gesprek te beginnen.

     

    De klantenservice is dagelijks geopend op onderstaande tijden:

    • Maandag tot vrijdag: 8:00 - 20:00
    • Weekend: 9:00 - 18:00
  • De Digitale Assistent van Dyson

    Je kunt de meest gestelde vragen over je machine en onze service stellen aan Dysons Digital Assistant. Open de Digitale Assistent door op het gele pictogram onder in de pagina te klikken.

  • Telefoon

    0800-39208

    Onze helpdesk is bereikbaar op onderstaande tijden:

    • Maandag tot vrijdag: 8:00 - 20:00
    • Weekend: 9:00 - 18:00

     

    Experts kunnen je helpen bij het oplossen van je productvragen via een videogesprek. Vraag naar de mogelijkheden.

  • Social media

    Ons YouTube-kanaal bevat instructievideo's en handleidingen voor onze producten.

Dyson Pressroom

Voor alle persaanvragen kunt u terecht bij onze communicatieafdeling via pers@dyson.com.

Voor zakelijke klanten

Als u een zakelijke/professionele klant bent, gebruik dan de onderstaande gegevens voor specifieke zakelijke/professionele ondersteuning.