Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

Contact

Hoe je contact met ons kunt opnemen

Je kunt snel online hulp en advies krijgen - bezoek onze ondersteuningspagina's voor probleemoplossing, instructievideo's en meer.  

Veelgestelde vragen

1. Mijn bestelling is niet volledig geleverd, wat nu?

Als je meer dan één artikel hebt besteld of een extra accessoire bij jouw bestelling ontvangt, kan het zijn dat de producten in afzonderlijke pakketten en op verschillende momenten worden geleverd. 

2. Hoe kan ik mijn machine registreren voor de garantie?

Je kunt gemakkelijk je machine zelf registreren via deze link activeer je garantie of download de MyDyson™ App. Door een MyDyson-account aan te maken en je product te registreren krijg je direct toegang tot handleidingen, ondersteuning op maat en meer. Download de app hier.

3. Wanneer komt het product weer op voorraad?

De Dyson website toont altijd de actuele voorraad.

Helaas kan onze klantenservice geen tijdsindicatie geven voor wanneer producten weer op voorraad komen. Wij willen je daarom adviseren je in te schrijven op de website door bij het gewenste product op ¨houd mij op de hoogte¨ te klikken. Zodra het product weer op voorraad zal zijn, ontvang je hier een e-mail over.

4. Waar kan ik mijn kortingscode toepassen?

Je kunt je kortingscode invoeren bij stap 3 van je bestelling, vlak voor het afrekenen van het product.

  • Contact

  • WhatsApp

    Onze klantenservice staat elke dag voor jou klaar via WhatsApp. Druk hier om een WhatsApp gesprek te beginnen.

     

    De klantenservice is dagelijks geopend op onderstaande tijden:

    • Maandag tot en met vrijdag: 8:00 - 20:00
    • Weekend: 9:00 - 18:00
  • De Digitale Assistent van Dyson

    Je kunt de meest gestelde vragen over je machine en onze service stellen aan Dysons Digital Assistant. Open de Digitale Assistent door op het chat-icoon rechts onderin de pagina te klikken.

  • Telefoon

    BE 0800-39208 | LU 0800-62451

    Onze helpdesk is bereikbaar op onderstaande tijden:

    • Maandag tot en met vrijdag: 8:00 - 20:00
    • Weekend: 9:00 - 18:00

     

    Experts kunnen je helpen bij het oplossen van je productvragen via een videogesprek. Vraag naar de mogelijkheden.

  • YouTube