
Laten we jouw apparaat weer in orde maken
Dyson 360 Eye robotstofzuiger
-
-
Wassen van de filters
-
Probleem opgelost
-
Meer hulp nodig
-
Zo gebruikt u de schoonmaakmodi
-
Beginnen vanaf het oplaadstation
-
Probleem niet opgelost, neem contact op met onze klantenservice.
-
Beginnen vanaf het oplaadstation (geen automatisch opladen)
-
Ken uw robot
-
De basis
-
Oplaadstation en oplader
-
Filters
-
Opladen en runtime
-
Snelstartgids
-
Serienummer- en wachtwoordlocatie
-
Belangrijke veiligheidsinstructies
-
De machine opgeladen
-
De machine naar een ander land brengen
-
Wat zit er in de doos?
-
Zo gebruikt u de aan-knop
-
Handige tips
-
De kamer voorbereiden
-
Het plaatsen van het oplaadstation
-
Navigeert de robot?
-
Problemen oplossen
-
Dyson Link-app en connectiviteit
-
Problemen oplossen na verbinden
-
Verliest frequent verbinding
-
Probleem niet opgelost
-
Opgelost
-
Verbinding mislukt
-
Android-apparaat
-
Probleem met het instellen van de app
-
Probleem niet opgelost, neem contact op met onze klantenservice
-
Aanmelden op uw Dyson-account
-
Bereid uw machine voor op de instelling
-
Wifilampje aan
-
Hebt u nu verbinding met uw thuisnetwerk?
-
Selecteer uw Dyson-machine
-
Android-apparaten
-
Activeer wifi
-
Machine niet gevonden
-
Het wifiwachtwoord van de machine invoeren
-
Voer uw wifiwachtwoord in
-
Verbinding bevestigen
-
Trage reactie
-
Foutcode
-
Welke foutmelding
-
Verbinding mislukt
-
Bereid uw machine voor op de instelling
-
Selecteer uw machine
-
Wachtwoord
-
Indienen van het wachtwoord
-
Machine niet verbonden
-
Machine niet verbonden
-
Wachtwoord opnieuw proberen
-
Software download
-
Verbindingstraject
-
Verbonden en klaar voor gebruik
-
Net gebruiken
-
Geen verbinding
-
Nieuwe eigenaar
-
Selecteer ruimte
-
Selecteer locatie in huis
-
Aankoopdatum
-
Auto-update
-
Ononderbroken blauwe wifi
-
Trage reactie fout
-
Net voor halverwege
-
Halverwege of vol
-
Tweede keer opnieuw proberen niet geslaagd
-
Controleer homescherm
-
Machine zichtbaar op homescherm
-
Probleem opgelost
-
Voor Apple-apparaten
-
Voer uw wifiwachtwoord in
-
De wifi activeren
-
Connecting to your machine's WiFi network
-
Mijn netwerk wordt niet getoond
-
Voer de aansluitingsprocedure nogmaals uit
-
Aansluiten op het wifinetwerk van het product
-
Verbinding bevestigen
-
Trage reactie
-
Kan niet verbinden
-
Na het eerste kwart
-
Tweede keer opnieuw proberen niet geslaagd
-
In het eerste kwart
-
Rode laadbalk
-
Uw machine zoeken
-
Wifilampje niet aan
-
Niet de eerste keer dat de machine verbonden wordt
-
Bereid uw machine voor op de instelling
-
Ononderbroken blauwe wifi
-
Apple-apparaat
-
Verbindingstraject
-
Ongebruikelijk geluid
-
Controleer powermodes
-
Harder dan normaal
-
Controleer de borstel
-
Probleem niet opgelost, neem contact op met onze klantenservice.
-
Borstelcontroles stap voor stap
-
Controleer het reservoir en de cycloon
-
Controleer het reservoir en de cycloon
-
Was het filter
-
Wassen van de filters - stap voor stap
-
Problemen met opzuigen
-
Stroom- of elektrisch probleem
-
Geen stroom
-
Lampjes
-
Blauw lampje menu
-
Problemen met connectiviteit
-
Verbinden met wifi
-
Robot is bezig met schoonmaken
-
Machine is gepauzeerd
-
Start de machine opnieuw
-
Probleem niet opgelost, neem contact op met onze klantenservice.
-
Robot opgeladen
-
Probleem niet opgelost, neem contact op met onze klantenservice.
-
Batterij/accu bijna leeg
-
Controleer omgeving
-
Controleer op een plat ondergrond een test opnieuw
-
Rood lampje
-
1 rood ononderbroken lampje
-
Controleer luchtwegen
-
Controleer het reservoir en de cycloon
-
Controleer het reservoir en de cycloon - stap voor stap
-
Was de filters
-
Start de machine opnieuw
-
Probleem niet opgelost, neem contact op met onze klantenservice.
-
Test de borstel/rupsbanden
-
De machine opnieuw testen in een ander gebied
-
Vijf knipperende rode statuslampjes
-
Roze lampje
-
Updaten van lampen
-
Probleem niet opgelost, neem contact op met onze klantenservice
-
Probleem niet opgelost, neem contact op met onze klantenservice.
-
Probleem niet opgelost, neem contact op met onze klantenservice.
-
Rood accustoringslampje
-
De sensoren schoonmaken
-
De sensoren schoonmaken
-
Probleem niet opgelost, neem contact op met onze klantenservice.
-
Kan oplaadstation niet vinden
-
Breng machine terug naar oplaadstation
-
Probleem niet opgelost, neem contact op met onze klantenservice.
-
Vier ononderbroken rode statuslampjes
-
Controleer het oplaadstation
-
Geen lampje op oplaadstation
-
Oplaadstationlampjes
-
Probleem niet opgelost, neem contact op met onze klantenservice.
-
Druk de contacten naar beneden
-
Verander positie van het oplaadstation
-
Contacten schoonmaken
-
Probleem niet opgelost, neem contact op met onze klantenservice.
-
Vervangend onderdeel vereist
-
Controleer power
-
Welk lampjes?
-
Controleer de batterij/accu
-
Controleer de batterij/accu
-
Geen lampjes
-
Controleer de batterij/accu
-
Controleer de batterij/accu
-
Opladen
-
Machine laadt niet op
-
Vervangend onderdeel vereist
-
Oplaadstationlampjes
-
Opladen zonder in gebruik
-
Oplaadadvies
-
Onverwacht schoonmaken
-
Zichtbaarheidsprobleem
-
Lampjes
-
Problemen met navigatie
-
De machine lijkt de weg kwijt te zijn
-
Hoe de robot navigeert
-
Ja
-
Stofzuigt niet
-
Machine is gestopt
-
Robot navigatieadvies
-
Grote gebieden zijn gemist door de machine en hij keert terug naar het oplaadstation
-
Robot kan niet in/uit een gebied komen
-
Onder meubilair
-
Machine is van de trap gevallen
-
Kleine terugkerende bewegingen
-
Borstel draait niet
-
Borstelcontroles stap voor stap
-
Oplaadstationproblemen
-
Robot niet goed op het oplaadstation
-
Machine kan niet terug naar het oplaadstation
-
De sensoren schoonmaken
-
De kamer voorbereiden
-
Robot is de weg kwijt
-
Onderdeel stuk
-
Vervangend onderdeel vereist
-
Vervangend onderdeel vereist
-
Vervangend onderdeel vereist
-
Vervangend onderdeel vereist
-
Vervangend onderdeel vereist
-
Vervangend onderdeel vereist
-
Vervangend onderdeel vereist
-
Vervangend onderdeel vereist
-
Vervangend onderdeel vereist
-
Bereid de kamer voor
-
Start de machine opnieuw
-
Controleer de rupsbanden
-
Verwijderen van een verstopping
-
Controleer het reservoir en de cycloon
-
Controleer het reservoir en de cycloon - stap voor stap
-
Was de filters
-
Wassen van het filter - stap voor stap
-
Start de machine opnieuw
-
Probleem niet opgelost, neem contact op met onze klantenservice.
-
Het reservoir en de cycloon schoonmaken
-
De borstel en de rupsbanden schoonmaken
-
Onderhouden van de 360° Vision-camera
-
De rupsbanden van de tank schoonmaken
-
Legen van het reservoir
-
Software-updates
-
Updaten met de Dyson Link-app
-
Wifi inschakelen
-
De software updaten
-
Veelvoorkomende problemen
Selecteer de betreffende optie
Wassen van de filters - video
Volg de stappen in de video.
Was de filters
Druk op de knop bovenop de machine en verwijder het reservoir en de cycloon.

Trek het voor-filter van achter het doorzichtige reservoir.

Druk de filterontgrendelingsknop in en schuif uit de na-filterhoes.

Was beide filters en het na-filterdeksel alleen met koud water.
- WAARSCHUWING: Gebruik geen wasmiddelen, doe niet in de wasmachine of afwasmachine.
- Schud het filter voorzichtig om stof en overtollig water te verwijderen.
- Herhaal het wassen/schudden tot het water schoon is.

Laat minimaal 24 uur aan de lucht drogen.

We vinden het fijn dat te horen.
Dank je wel dat je Dyson-online support gebruikt.
Is er iets anders waarmee we u kunnen helpen?
Stofzuigstanden
Uw robot kan beginnen met stofzuigen vanaf het oplaadstation of ergens anders.
Selecteer de betreffende optie
Beginnen vanaf het oplaadstation
Als het reservoir leeg is, plaats de machine op zijn oplaadstation.

Druk op de aan-knop en de machine begint met het schoonmaken van het omringende gebied.

Indien nodig keert de robot automatisch terug naar het oplaadstation om op te laden tijdens het stofzuigen.

U kunt het stofzuigen pauzeren door te drukken op de aan-knop. Druk nogmaals in om het stofzuigen te hervatten.

We hebben meer informatie nodig om jouw probleem op te lossen.
Maar ons klantenserviceteam kan je met jouw probleem helpen.
Gebruik de 'Live chat'-knop rechtsonder in het scherm om rechtstreeks met een Dyson Expert te praten.
Beginnen vanaf het oplaadstation (geen automatisch opladen)
Als het reservoir leeg is, plaats de machine op de vloer van de kamer die moet worden schoongemaakt.

Druk op de aan-knop en de machine begint met het schoonmaken van het omringende gebied.

Wanneer de accu bijna leeg is, gaat de machine terug naar zijn startpunt en schakelt hij uit.

U kunt het stofzuigen pauzeren door te drukken op de aan-knop. Druk nogmaals in om het stofzuigen te hervatten.

Ken uw robot - de bovenkant
Aan-knop.

USB-poort (achter de na-filter).

Ontgrendelingsknop van cycloon.

Uniek 360o-zichtsysteem.

Sensoren.

Met vingers vasthouden.

Infrarood led.

Cycloon en doorzichtig reservoir.

Selecteer het volgende gebied
Ken uw robot - de basis
Koolstofvezelborstel.

Laadcontacten

Rupsbanden.

Selecteer het volgende gebied
Ken uw robot - het oplaadstation en de oplader
Oplader

Stopcontact

'Power on'-indicator

Laadcontacten

Selecteer het volgende gebied
Ken uw robot - de filters
Voor-filter

Na-filter
Controleer en was de filters regelmatig volgens de instructies, om de prestaties van de robot optimaal te houden.

Selecteer het volgende gebied
Oplaadtijd - 2 uur 45 minuten
De oplaadtijd is bij benadering, omdat deze afhankelijk is van verschillende factoren, zoals de resterende acculading, de bedrijfstemperatuur en of de lading vóór of tijdens een reiniging plaatsvindt.
Als de accu leegraakt tijdens het schoonmaken, keert de robot terug naar zijn oplaadstation om opnieuw op te laden. Als hij volledig is opgeladen, gaat hij verder met schoonmaken. U moet de machine vanuit het oplaadstation starten om automatisch op te laden. Als u de machine uit de buurt van het oplaadstation start, zal het apparaat niet automatisch terugkeren naar het oplaadstation om op te laden.
Runtime - 45 minuten
Run-time is bij benadering en kan beïnvloed worden door verschillende factoren, waaronder hoe lang de robot is opgeladen en de omgeving waarin hij moet schoonmaken.
Snelstartgids
Deze video is een korte handleiding om te starten met uw Dyson 360 eye robot.
Serienummer- en wachtwoordlocatie
- Het serienummer en wachtwoord kunnen worden gevonden op de achterkant van de instructiehandleiding of op de hoofdbehuizing van de machine achter het reservoir.
NB: Het wachtwoord voor de robot bestaat alleen uit cijfers en kleine letters, dus '0' is het nummer nul. Het cijfer '1' en de letter 'l' (L) kunnen erg op elkaar lijken, net als de letters 'j' (J) en 'i' (I).
- Het serienummer staat weergegeven als u alle apparaten die met uw netwerk zijn verbonden, via uw routerinstellingen op uw pc, telefoon of tablet bekijkt.
- Het serienummer staat ook in de app als u het hebt geregistreerd.

De oplader instellen
Open het oplaadstation tot 90° en zet het tegen de muur.

Plug de oplader in en wikkel overtollige kabel om de stekker.

De oplader past in beide kanten van het oplaadstation.

Zorg ervoor dat er zich geen voorwerpen op minder dan 50 cm van het oplaadstation bevinden.
Zet de machine in het oplaadstation.

Een blauw pulserend lampje geeft aan dat de machine wordt opgeladen.

Een ononderbroken blauw lampje geeft aan wanneer de accu volledig is opgeladen.

Als de accu leegraakt tijdens het stofzuigen, keert de robot terug naar zijn oplaadstation om opnieuw op te laden. Als hij volledig is opgeladen, gaat hij verder met stofzuigen. U moet de machine vanuit het oplaadstation starten om automatisch op te laden. Als u de machine uit de buurt van het oplaadstation start, zal het apparaat niet automatisch terugkeren naar het oplaadstation om op te laden.

De oplaadtijd is bij benadering, omdat deze afhankelijk is van verschillende factoren, zoals de resterende acculading, de bedrijfstemperatuur en of de lading vóór of tijdens een reiniging plaatsvindt.
Als de accu leegraakt tijdens het schoonmaken, keert de robot terug naar zijn oplaadstation om opnieuw op te laden. Als hij volledig is opgeladen, gaat hij verder met schoonmaken. U moet de machine vanuit het oplaadstation starten om automatisch op te laden. Als u de machine uit de buurt van het oplaadstation start, zal het apparaat niet automatisch terugkeren naar het oplaadstation om op te laden.
Run-time is bij benadering en kan beïnvloed worden door verschillende factoren, waaronder hoe lang de robot is opgeladen en de omgeving waarin hij moet schoonmaken.
Uw machine uit het land van oorsprong halen
We doen ons uiterste best u te helpen als u besluit uw machine mee naar het buitenland te nemen, maar we raden dit niet aan vanwege de volgende redenen:
- De machine is alleen getest om te voldoen aan de veiligheidsreguleringen in het land van oorsprong
- Sommige landen hebben een andere elektriciteitsvoorziening.
- In verschillende landen worden verschillende stekkers gebruikt en Dyson adviseert tegen het gebruik van een transformator of adapterstekker.
- Wij geloven in het belang van uitstekende aftersalesondersteuning. Niet alle Dyson-gebieden kunnen alle productseries ondersteunen en kunnen niet alle onderdelen leveren of deze producten repareren.
Daarom staat in de garantie uitdrukkelijk vermeld dat de machine alleen moet worden gebruikt in het land van oorsprong.
Wat zit er in de doos?
Robot

Oplaadstation

Oplader

Instructieverpakking

Aan-knop
Om AAN te zetten, druk op de aan-knop tot de blauwe lichten aangaan.

Om te pauzeren en weer te starten tijdens het schoonmaken, druk op de-knop.
Wanneer de robot is gepauzeerd, knippert de pauze-pictogram.
Wanneer de robot schoonmaakt, brandt de pauze-pictogram onderbroken.

Om UIT te zetten, druk op de knop tot de lichten uitgaan.

De kamer voorbereiden
Dunne kabels en materiaal dat verstrikt kan raken in de borstel of rupsbanden.
Matten en vloerkleden die zeer dun of juist hoogpolig zijn, evenals items op de vloer met kwastjes.
Lichte, losse materialen zoals tijdschriften, papier en scherpe items die in de robot gezogen kunnen worden.
Gemorste vloeistof dat de robot kan beschadigen.
Tassen, schoenen of andere voorwerpen die een verlaging in de kamer verbergen.
Breekbare items die kunnen beschadigen als ze door de robot worden aangereden.
NB: De robot maakt schoon met behulp van een zichtsysteem: zorg ervoor dat er voldoende verlichting is in de ruimte zodat het goed kan functioneren
Heeft dit het probleem opgelost?
Plaatsing oplaadstation
De robot maakt schoon in rasters van 5 m x 5 m, gecentreerd op het oplaadstation. De machine maakt elke 5 m x 5 m sectie schoon voor hij doorgaat naar de volgende sectie.

Plaats het oplaadstation tegen een muur ten minste 50 cm van meubilair of andere objecten verwijderd.

De machine moet vanaf het oplaadstation een goed overzicht hebben van de ruimte. Plaats niet onder een tafel, achter een huisplant of onder een overhangend object.

Heeft dit het probleem opgelost?
Hoe de robot navigeert
De robot maakt schoon met behulp van een zichtsysteem: zorg ervoor dat er voldoende verlichting is in de ruimte zodat het goed kan functioneren.
De robot rijdt 1 m de ruimte in met de borstel uitgeschakeld.
De robot maakt vervolgens schoon in rasters van 5 m x 5 m, gecentreerd op het oplaadstation. De machine maakt elke 5 m x 5 m sectie schoon voor hij doorgaat naar de volgende sectie.
Het werkt rond alle obstakels in elke sectie totdat alle vloerruimte is gedaan voordat het terugkeert naar het oplaadstation.

NB: Als u de machine uit het oplaadstation start, wordt het eerste raster gecreëerd met het startpunt als het centrum van het eerste raster. Dit wordt ook het eindpunt van de stofzuigsessie.
Selecteer de betreffende optie
Dyson Link-app en connectiviteit
Als dit de eerste keer is dat u verbinding maakt, selecteer Verbindingsproces.
Als u problemen ondervindt met de verbinding, selecteer 'Verbindingsfout'.
Als u al verbinding hebt maar problemen ondervindt met uw app, selecteer 'Probleemoplossing na verbinding'.
Selecteer de betreffende optie
App-versie
Zorg ervoor dat u de laatste versie van de Dyson Link-app hebt geïnstalleerd op uw apparaat.
Om te controleren of u de meest recente versie hebt geïnstalleerd op uw apparaat, gaat u naar de app-store voor in behandeling zijnde updates. Als er geen update in behandeling is, hebt u de laatste versie van de app geïnstalleerd.
Selecteer de betreffende optie
Als de app 'robot offline' of 'Robot uitgeschakeld’ weergeeft of als u denkt dat de robot online is, probeer dan het volgende:
- Klik op de knop Refresh op de app.
- Sluit de app en start opnieuw op.
Om de app volledig te sluiten in iOS, dubbelklikt u op de homeknop op uw apparaat en veegt u de app naar boven.
Op een Android-apparaat kunt u de app volledig sluiten in het recente applicatiemenu.
Zorg ervoor dat wanneer u probeert opnieuw verbinding te maken met uw robot dat deze aanstaat en dat de wifi is ingeschakeld en werkt.
Test uw wifiverbinding door het browservenster in uw apparaat te openen en kijk of u een werkende internetverbinding hebt. Is dit niet het geval, controleer dan uw router en thuisverbinding en herstel uw wifiverbinding voordat u de verbinding van uw robot met uw app weer controleert.
De robot kan offline lijken als er een zwakke wifi verbinding is. Zorg ervoor dat uw router en oplaadstation met uw robot dicht genoeg bij elkaar zijn. Als u probeert kamers te stofzuigen die te ver weg zijn van uw router, kan het zijn dat u de robot met de hand moet verplaatsen zodat deze schoonmaakt zonder verbindingscapaciteit.
Om dit te doen, plaatst u het oplaadstation in de kamer die u wilt stofzuigen, zet uw de robot op het oplaadstation en drukt u op de aan-knop. De robot stofzuigt de kamer en keert zodra hij klaar is, terug naar het oplaadstation om op te laden.
Als de robot begint met stofzuigen vanaf een oplaadstation in een gebied met wifi en tijdens het stofzuigen in een gebied komt zonder wifibereik, zou dit geen probleem moeten zijn voor het stofzuigen. De robot keert terug naar het oplaadstation zodra hij klaar is met stofzuigen. Houd er wel rekening mee dat wanneer de robot tijdens het stofzuigen buiten het wifibereik komt, u het niet op afstand kunt bedienen met de Dyson Link-app.
Powercyclus
U kunt de robot uit en weer inschakelen om de wifi te resetten. Plaats hiervoor de robot op het oplaadstation en zorg ervoor dat het acculampje gaat branden wanneer de robot op het oplaadstation staat.
Til de robot 10 seconden uit het oplaadstation, zet hem terug en vernieuw de Dyson Link-app.
Als u de bovenstaande controles en aanbevelingen hebt doorlopen en de robot verschijnt nu online, selecteer 'Opgelost'.
Als u hebt voldaan aan de bovenstaande criteria en aanbevelingen, maar nog steeds een probleem ervaart, selecteer 'Probleem niet opgelost’.
Volg de volgende stap
Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.
Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.
We vinden het fijn dat te horen.
Dank je wel dat je Dyson-online support gebruikt.
Op welk punt van het verbindingsproces ging het mis?
Probleem met het instellen van de app
Zorg ervoor dat of het apparaat (bijv. iPhone of Android) een stabiele internetverbinding heeft en dat u de laatste versie hebt gedownload in de Google Play-store of op Apple iTunes.
De Dyson Link-app is alleen compatibel met Apple iPhone, Apple iPod touch, Apple iPad en mobiele Android-telefoons.
U kunt de app alleen downloaden als u met een compatibele versie van het besturingssysteem van uw telefoon werkt. Vind op de Google Play-winkelpagina of Apple iTunes-winkelpagina een lijst met compatibele apparaten.
Zorg ervoor dat u voldoende ruimte op uw apparaat hebt voor de app.
Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.
Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.
Tik op de knop Machine toevoegen om het verbindingsproces te starten.
De Dyson Link app gebruikt wifi om verbinding te maken met uw machine.
Plaatsing oplaadstation
Open het oplaadstation naar 90° en positioneer het oplaadstation tegen een muur minimaal 50 cm van ander meubilair of andere objecten.
De machine moet vanaf het oplaadstation een goed zicht hebben van de kamer. Plaats niet onder een tafel, achter een huisplant of onder een overhangend object.
Plug de oplader in en wikkel overtollige kabel om de stekker. De oplader past in beide kanten van het oplaadstation.
Controleer of de stekker volledig in het oplaadstation zit.
Het aan/uit-lampje moet blauw oplichten aan de basis van het oplaadstation.
Schakel uw apparaat in of plaats het op de lader
Schakel eerst uw robot aan en zet deze op de oplader. De machine heeft stroom nodig tijdens het verbindingsproces.
Zorg ervoor dat de vliegtuigmodus van het apparaat is uitgeschakeld.
Selecteer uw machine door 'Robotvacuüms' te kiezen en vervolgens uw model robot.
Verwijder en vervang de robot
Haal de robot van het oplaadstation en plaats hem weer terug.
Het wifilampje van de robotlicht blauw op om aan te geven dat hij uitzendt. Na 30 seconden is hij klaar om verbinding te maken.
Ga verder naar het volgende scherm door 'Oké, begrepen' te selecteren.
Wachtwoord wifi thuis
Houd het wachtwoord van uw wifinetwerk thuis bij de hand. U hebt dit mogelijk later nodig.
Zorg ervoor dat het netwerk dat op het scherm wordt getoond uw thuisnetwerk is, en dat het niet behoort tot uw Dyson-product of tot een openbaar netwerk.
U moet uw Dyson-product verbinden aan hetzelfde wifinetwerk als waarmee uw apparaat is verbonden.
Wifi-instellingen
Om het wifinetwerk waar u nu verbinding mee hebt te wijzigen, verlaat u de Dyson Link-app en gaat u naar de instellingen van uw telefoon.
Als u in de instellingen bent, selecteert u de wifioptie en kiest u uw thuisnetwerk.
U moet uw Dyson-product verbinden aan hetzelfde wifinetwerk als waarmee uw apparaat is verbonden.
Zorg ervoor dat uw wifi van het apparaat is ingeschakeld en de vliegtuigmodus is uitgeschakeld.
Wanneer u bent ingeschakeld op uw thuisnetwerk, gaat u terug naar de Dyson Link-app en drukt u op Aan de slag.
Machine toevoegen
Selecteer Aan de slag op uw Dyson Link-app.
De Dyson Link-app doet een wifiscan voor producten.

Selecteer het soort apparaat dat u gebruikt
Volg de volgende stap
Activeer wifi
De machine heeft een eigen wifi-signaal dat moet worden geactiveerd om de verbinding te voltooien.
Het wifilampje van de robot licht blauw op om aan te geven dat hij uitzendt.
Mocht dit niet langer het geval zijn, haal de robot dan uit het oplaadstation en plaats hem er opnieuw op.
Het wifilampje van de robotlicht blauw op om aan te geven dat hij uitzendt. Na 30 seconden is hij klaar om verbinding te maken.
Wachtwoordlocatie
Het serienummer en wachtwoord kunnen worden gevonden op de achterkant van de instructiehandleiding of op de hoofdbehuizing van de machine achter het reservoir.
Het wachtwoord invoeren
Wanneer u het wachtwoord van uw machine hebt gevonden, gaat u verder naar het volgende scherm door 'Oké, begrepen' te selecteren
De Dyson Link-app vraagt u nu om het wachtwoord van uw machine in te voeren.
Het wachtwoord bestaat alleen uit kleine letters. Het cijfer '1' en de letter 'L' kunnen erg op elkaar lijken, net als de letters 'j' en 'i'.
Selecteer Machine toevoegen onderaan het scherm om het verbindingsproces te starten.
De machine vereist een sterk en stabiel wifisignaal in huis.
Indien mogelijk, probeer de machine dichterbij uw wifirouter te plaatsen. Als er meer dan één router in huis is, zorg er dan voor dat de machine dichterbij de router staat waaraan u zowel uw machine als uw apparaat wilt verbinden.
Zorg ervoor dat uw apparaat tijdens het verbindingsproces zo dicht mogelijk bij de machine blijft en dat uw machine ingeplugd is en aanstaat.
Probeer opnieuw verbinding te maken
Druk op de knop ['Retry' (Opnieuw proberen)] om het apparaat nogmaals te laten zoeken naar de luchtreiniger
Should a error message be dispalyed on your device, the connection process will need to be restarted. Please select 'Activating the WiFi'.
If you have already followed the above advise and are still experiencing an issue, please select 'Issue not resolved'.
Selecteer de betreffende optie
De Dyson Link-app vraagt u nu om het wachtwoord van uw machine in te voeren.
Het wachtwoord bestaat alleen uit kleine letters. Het cijfer '1' en de letter 'L' kunnen erg op elkaar lijken, net als de letters 'j' en 'i'.
Druk op Indienen onderaan het scherm om door te gaan.
Volg de volgende stap
Voer uw wifiwachtwoord in
Voer het netwerkwachtwoord van uw draadloos wifinetwerk thuis in.
Selecteer Machine toevoegen onderaan het scherm om het verbindingsproces te starten.
Volg de volgende stap
Verbinding bevestigen
Tijdens het bevestigen van uw aansluiting, zal de app informatie over uw product weergeven, waaronder de regeling van het product, welke informatie over het product beschikbaar is, en over de optimale gebruik van de Dyson-technologie.
Wellicht heeft uw apparaat extra tijd nodig om te laden.
Echter, als het langer duurt dan verwacht, druk dan op de knop 'Doorgaan'.
Onjuist wachtwoord
Als u een melding ziet met de tekst 'Controleer of uw wachtwoord correct is', voer dan het 8-letterige wachtwoord opnieuw in en let op hoe het wachtwoord is samengesteld.
Als het wachtwoord voor uw thuisnetwerk speciale tekens bevat, zoals uitroeptekens, leestekens of vraagtekens, moet u wellicht het wachtwoord wijzigen en deze verwijderen. Dit doet u via de routerinstellingen.
Uw wifiwachtwoord moet zijn afgedrukt op de onderkant van de router, of op de achterkant van de router op een verwijderbare tab, dat u van de router af kunt halen. Het kan ook afgedrukt staan op de doos waarin de router verpakt was. Voer de tekens juist in; sommige letters en cijfers lijken op elkaar, zoals I en 1 en O en 0.
Uw apparaat zal u voortdurend vragen om het 8-letterige wachtwoord van uw machine in te voeren totdat het goed is ingevoerd.
Als u hebt voldaan aan de bovenstaande criteria en aanbevelingen, maar nog steeds een probleem ervaart, selecteer 'Probleem niet opgelost’.
Is uw machine succesvol verbonden?
Als de verbinding mislukt, verschijnt er een foutmelding op het scherm van de apparaat.
Wifisignaal
De machine vereist een sterk en stabiel wifisignaal in huis.
Indien mogelijk, probeer de machine dichterbij uw wifirouter te plaatsen. Als er meer dan één router in huis is, zorg er dan voor dat de machine dichterbij de router staat waaraan u zowel uw machine als uw apparaat wilt verbinden.
Zorg ervoor dat uw apparaat tijdens het verbindingsproces zo dicht mogelijk bij de machine blijft en dat uw machine ingeplugd is en aanstaat.
Apparaat nabijheid
Het apparaat dat u gebruikt vereist een sterke en stabiele wifiverbinding met de machine.
Om dit te bereiken, moet u ervoor zorgen dat uw apparaat tijdens het verbindingsproces zo dicht mogelijk bij de machine blijft en dat uw machine ingeplugd is en aanstaat.
Haal de robot van het oplaadstation en plaats hem weer terug.
Het wifilampje van de robotlicht blauw op om aan te geven dat hij uitzendt. Na 30 seconden is hij klaar om verbinding te maken.
Sluit de app en start opnieuw op.
Om de app volledig te sluiten in iOS, dubbelklikt u op de homeknop op uw apparaat en veegt u de app naar boven.
Op een Android-apparaat kunt u de app volledig sluiten in het recente applicatiemenu.
Wat laat het wifilampje van de machine zien?
Tik op de knop Machine toevoegen om het verbindingsproces te starten.
Tik op uw machine om hem te selecteren.
Het serienummer van uw machine verschijnt onder de naam van de machine.
Volg de volgende stap
Wachtwoordlocatie
Het serienummer en wachtwoord kunnen worden gevonden op de achterkant van de instructiehandleiding of op de hoofdbehuizing van de machine achter het reservoir.
Het wachtwoord invoeren
Wanneer u het wachtwoord van uw machine hebt gevonden, gaat u verder naar het volgende scherm door 'Oké, begrepen' te selecteren
De Dyson Link-app vraagt u nu om het wachtwoord van uw machine in te voeren.
Het wachtwoord bestaat alleen uit kleine letters. Het cijfer '1' en de letter 'L' kunnen erg op elkaar lijken, net als de letters 'j' en 'i'.
Volg de volgende stap
Verbinding bevestigen
Whilst your connection is being confirmed, the app will display information about your machine, including it's controls, what information you can get from your machine and how to get the best out of Dyson technology.
Trage reactie
Wellicht heeft uw apparaat extra tijd nodig om te laden.
Echter, als het langer duurt dan verwacht, druk dan op de knop 'Doorgaan'.
Probeer opnieuw verbinding te maken
Als dit de eerste keer is dat deze fout op uw apparaat verschijnt, selecteert u 'Opnieuw'.
Zorg ervoor dat het wachtwoord correct is ingevoerd en let goed op hoe het wachtwoord is samengesteld.
Het wachtwoord bestaat alleen uit kleine letters. Het cijfer '1' en de letter 'L' kunnen erg op elkaar lijken, net als de letters 'j' en 'i'.
Als u het maken van verbinding al opnieuw hebt gestart en nog steeds een probleem ondervindt, selecteer 'Probleem niet opgelost’.
Selecteer de betreffende optie
Zorg ervoor dat uw apparaat een sterke en stabiele verbinding heeft met uw thuisnetwerk.
Reset de wifi van de robot
Uw robot is automatisch ingesteld om periodiek een wifisignaal uit te zenden dat kan worden opgepikt als een lokaal netwerk (ook wel wifimodus genoemd). Indien gewenst kan deze modus worden gereset door de onderstaande instructies te volgen:
Download de 'Reset Wi-Fi'-software van de Dyson-website op een USB-stick zonder de naam ervan te wijzigen. De USB-stick moet ten minste 256 MB vrije ruimte hebben en mag geen andere bestanden of mappen bevatten.
De USB-stick moet niet-versleuteld zijn en geformatteerd naar FAT32 of MS-DOS (FAT)
Nota bene: Voor sommige browsers kan het bestand worden weergegeven in de browser in plaats van dat u een melding krijg om het te downloaden. Als dit gebeurt, selecteer ‘Bestand’ dan ‘Opslaan als’ (of de stappen voor uw specifieke browser) om het bestand op te slaan op uw USB
Verwijder het na-filter van de robot en steek de USB-stick in de USB-poort aan de achterkant van de machine
Zet de robot op een aangesloten oplaadstation en zorg dat deze wordt opgeladen. Houd de aan-knop ingedrukt tot een ring van roze lampjes begint te knipperen wat aangeeft dat de robot de upgrade is gestart.
De software reset automatisch de wifimodus.
Na voltooiing zal de robot worden uitgeschakeld.
Verwijderde USB en vervang het filter en de filterhoes. De robot is nu klaar voor normaal gebruik
Als u de machine reset, moet u opnieuw verbinding maken. Maak opnieuw verbinding.
Als u de machine al uit de app hebt gereset en nog steeds een probleem ervaart, selecteer 'Probleem niet opgelost’.
Selecteer de betreffende optie
Dyson Link-app
U kunt de laatste versie downloaden in de Google Play-store of op Apple iTunes.
Uw Mijn Dyson-account
Als u de Dyson Link-app hebt gedownload en geüpdatet, kunt u inloggen op of zich aanmelden voor een Mijn Dyson-account.
Om een account aan te maken, hebt u een geldig e-mailadres en wachtwoord nodig.
Machine verbonden
Uw machine is nu verbonden met uw Dyson Link-app.
Doorloop de rest van de stappen om het installatieproces te voltooien.
Bent u de nieuwe eigenaar van deze machine?
Eigenaar omzeilen?
De eigenaar van deze machine blijft er toegang tot hebben, blijft controle houden en kan de data weergeven.
Als u dat goed vindt, druk op 'OK' hieronder.
Is de Dyson Link-app nu naar behoren ingesteld?
Verbindingsprobleem
Als u na het voltooien van het installatieproces een probleem hebt ondervonden, doet u het volgende:
Sluit de Dyson Link-app en verwijder het van uw recentelijk gebruikte apps.
Plaats de machine en het oplaadstation dichterbij uw wifirouter om een sterker, stabieler signaal te krijgen. Dit moet hetgeen zijn waar uw machine eerder mee verbonden was.
Plug het oplaadstation weer in, zet hem aan, zet de machine op het oplaadstation en haal hem van standbymodus af. Het wifilampje op de machine wordt ononderbroken blauw wat een solide verbinding aangeeft.
Open de Dyson Link-app opnieuw en wacht op een verbinding op het homescherm.
Hebt u nu verbinding met uw thuisnetwerk?
Eigenaarschap nemen
Als dit product niet nieuw is, krijgt de vorige eigenaar een melding en kan deze de machine niet langer met zijn Dyson Link-app gebruiken.
Volg de volgende stap
Uw robot een naam geven
Geef uw luchtreiniger een naam of stel een locatie in voor gebruik met services voor spraakbesturing.
Volg de volgende stap
Selecteer locatie
Selecteer een locatie uit de lijst die wordt weergegeven op uw apparaat voordat u uw selectie indient en bevestigt.
U kunt ook een aangepaste locatie kiezen. Scroll daarvoor naar beneden en tik op 'bewerken'.
Volg de volgende stap
Selecteer datum
Druk op Selecteer datum en tik de datum waarop u uw machine hebt gekocht. We hebben dit nodig voor uw garantie.
We raden u aan om het aankoopbewijs te bewaren.
Volg de volgende stap
Auto-update
Zorg ervoor dat Auto-update is ingeschakeld.
Dit zorgt ervoor dat u automatisch de laatste functies ontvangt en uw app goed werkt.
Is de Dyson Link-app nu naar behoren ingesteld?
Een ononderbroken blauw wifilampje geeft aan dat de machine aan het uitzenden is en wacht op een verbinding.
Tik op de knop Machine toevoegen om het verbindingsproces te starten.
Laadbalk
The Dyson Link app will display a loading bar, indicating the overall progress of connection.
Should the connection fail, please refer to the bar's overall progress and select the appriopriate option to proceed.
Welke fase van het verbindingsproces is mislukt?
Routerinstellingen
Het apparaat kan alleen verbinding maken met het 2,4 GHz-netwerk.
Voor de eerste instelling moet uw apparaat met hetzelfde netwerk verbonden worden als voor het apparaat.
Om uw router van 5 GHz naar 2,4 GHz te schakelen, raadpleegt u de gebruikershandleiding van uw router of bezoekt u de website van de fabrikant. U moet controleren of andere apparaten die u op uw router hebt aangesloten, niet worden beïnvloed voordat u dit wijzigt.
De router moet worden ingesteld op WPA of WPA2. Connectieve producten van Dyson zijn niet compatibel voor WEP-codering.
Onjuist wachtwoord
Please ensure that the home WiFi password has been entered correctly.
If there are any special characters in the home WiFi password, such as excalmation, punctuation or question marks, you may need to change the password and remove these from it. This can be done via the router settings.
Your WiFi password should be printed either underneath the router, on the back, of the router on a removable tab, which can be removed from the router. Additionally, it may also be printed on the box your router came in. Take care to enter the correct characters, as some letters and numbers look similar, such as 'I' and '1', and 'O' and '0'.
Wifisignaal
De machine vereist een sterk en stabiel wifisignaal in huis.
Indien mogelijk, probeer de machine dichterbij uw wifirouter te plaatsen. Als er meer dan één router in huis is, zorg er dan voor dat de machine dichterbij de router staat waaraan u zowel uw machine als uw apparaat wilt verbinden.
Zorg ervoor dat uw apparaat tijdens het verbindingsproces zo dicht mogelijk bij de machine blijft en dat uw machine ingeplugd is en aanstaat.
Haal de robot van het oplaadstation en plaats hem weer terug.
Het wifilampje van de robotlicht blauw op om aan te geven dat hij uitzendt. Na 30 seconden is hij klaar om verbinding te maken.
Sluit de app en start opnieuw op.
Om de app volledig te sluiten in iOS, dubbelklikt u op de homeknop op uw apparaat en veegt u de app naar boven.
Op een Android-apparaat kunt u de app volledig sluiten in het recente applicatiemenu.
Als u de app opnieuw opstart, moet u opnieuw verbinding maken. Selecteer 'Verbindingsproces’.
Als u hebt voldaan aan de bovenstaande criteria en aanbevelingen, maar nog steeds een probleem ervaart, selecteer 'Probleem niet opgelost’.
Selecteer de betreffende optie
Connection issues
Zorg ervoor dat uw apparaat dichtbij de wifirouter is tijdens het koppelingsproces en dat de machine is ingeplugd en aanstaat.
Doorgaan met verbinding maken
De verbinding kan nog langer duren dan verwacht. Druk nogmaals op de knop 'Doorgaan'.
Haal de robot van het oplaadstation en plaats hem weer terug.
Het wifilampje van de robotlicht blauw op om aan te geven dat hij uitzendt. Na 30 seconden is hij klaar om verbinding te maken.
Sluit de app en start opnieuw op.
Om de app volledig te sluiten in iOS, dubbelklikt u op de homeknop op uw apparaat en veegt u de app naar boven.
Op een Android-apparaat kunt u de app volledig sluiten in het recente applicatiemenu.
Wifilampje controleren
Controleer of het wifilampje aangaat.
Wat laat het wifilampje van de machine zien?
Verbinding geslaagd
De machine is verbonden met de Dyson Link-app.
Configureren
Als u de machine wilt leren kennen en de instellingen wilt configureren, selecteert u 'De Dyson Link-app gebruiken’.
Of, kies 'Probleem opgelost’.
Volg de volgende stap
We vinden het fijn dat te horen.
Dank je wel dat je Dyson-online support gebruikt.
Volg de volgende stap
Voer uw wifiwachtwoord in
Please enter the WiFi password for the home network you are connected to.
Druk op Indienen onderaan het scherm om door te gaan.
Volg de volgende stap
Activate the WiFi
De machine heeft een eigen wifi-signaal dat moet worden geactiveerd om de verbinding te voltooien.
Het wifilampje van de robot licht blauw op om aan te geven dat hij uitzendt.
Mocht dit niet langer het geval zijn, haal de robot dan uit het oplaadstation en plaats hem er opnieuw op.
Het wifilampje van de robotlicht blauw op om aan te geven dat hij uitzendt. Na 30 seconden is hij klaar om verbinding te maken.
Wachtwoordlocatie
Het serienummer en wachtwoord kunnen worden gevonden op de achterkant van de instructiehandleiding of op de hoofdbehuizing van de machine achter het reservoir.
Het wachtwoord invoeren
Wanneer u het wachtwoord van uw machine hebt gevonden, gaat u verder naar het volgende scherm door 'Oké, begrepen' te selecteren
De Dyson Link-app vraagt u nu om het wachtwoord van uw machine in te voeren.
Het wachtwoord bestaat alleen uit kleine letters. Het cijfer '1' en de letter 'L' kunnen erg op elkaar lijken, net als de letters 'j' en 'i'.
Druk op 'Oké, begrepen' onderaan het scherm om door te gaan.
Volg de volgende stap
De machine moet weergegeven worden als een netwerk in de wifi-instellingen van uw apparaat.
Open de wifi-instellingen van uw apparaat en kies uw machine uit de netwerklijst. U hebt het wifiwachtwoord van het product nodig om deze fase te voltooien.
Zodra uw apparaat is verbonden met uw draadloze thuisnetwerk, verschijnt een melding van de Dyson Link-app waarin u wordt gevraagd verder te gaan met verbinding maken.
Tik op de melding om verder te gaan.
Als de Dyson Link-app meldingen heeft uitgeschakeld of de melding verschijnt niet, moet u handmatig de Dyson Link-app opnieuw openen.
Onjuist wachtwoord
Als u een melding ziet over een verkeerd wachtwoord, voer dan het 8-letterige wachtwoord opnieuw in en let op hoe het wachtwoord is samengesteld.
Het wachtwoord bestaat alleen uit kleine letters. Het cijfer '1' en de letter 'L' kunnen erg op elkaar lijken, net als de letters 'j' en 'i'.
Het wachtwoord kan op de volgende plekken gevonden worden:
onderop het filter van de luchtreiniger
op de voorkant van de handleiding
op de verpakking van de afstandsbediening
op een verwijderbare sticker op de voorkant van de luchtreiniger.
Uw apparaat zal u voortdurend vragen om het 8-letterige wachtwoord van uw machine in te voeren totdat het goed is ingevoerd.
Op dat moment wordt het koppelingsproces voortgezet.
De enige gevallen waarin geen melding wordt gegenereerd, zijn als u de Dyson Link-app hebt verlaten voordat u werd gevraagd dat te doen. In dat geval moet u opnieuw verbinding maken.
Selecteer Nee in de volgende stap.
Als u de aanbevelingen van de vorige stap hebt opgevolgd en nog steeds geen succes hebt met het koppelingsproces, moet u opnieuw verbinding maken. Selecteer 'Verbindingsproces’.
Als u het maken van verbinding al opnieuw hebt gestart en nog steeds een probleem ondervindt, selecteer 'Probleem niet opgelost’.
Selecteer de betreffende optie
Wacht tot de machine het automatische koppelingsproces heeft voltooid.
Verbinding bevestigen
Whilst your connection is being confirmed, the app will display information about your machine, including it's controls, what information you can get from your machine and how to get the best out of Dyson technology.
Trage reactie
Wellicht heeft uw apparaat extra tijd nodig om te laden.
Echter, als het langer duurt dan verwacht, druk dan op de knop 'Doorgaan'.
Zorg ervoor dat het wachtwoord voor uw draadloze thuisnetwerk correct is ingevoerd.
Als het wachtwoord voor uw thuisnetwerk speciale tekens bevat, zoals uitroeptekens, leestekens of vraagtekens, moet u wellicht het wachtwoord wijzigen en deze verwijderen. Dit doet u via de routerinstellingen.
Uw wifiwachtwoord moet zijn afgedrukt op de onderkant van de router, of op de achterkant van de router op een verwijderbare tab, dat u van de router af kunt halen. Het kan ook afgedrukt staan op de doos waarin de router verpakt was. Voer de tekens juist in; sommige letters en cijfers lijken op elkaar, zoals I en 1 en O en 0.
Uw apparaat zal u voortdurend vragen om het wifi-wachtwoord voor thuis in te voeren totdat het goed is ingevoerd.
Laadbalk
The Dyson Link app will display a loading bar, indicating the overall progress of connection.
Should the connection fail, please refer to the bar's overall progress and select the appriopriate option to proceed.
Op welk punt van het verbindingsproces ging het mis?
Doorgaan met verbinding maken
De verbinding kan nog langer duren dan verwacht. Druk nogmaals op de knop 'Doorgaan'.
Connection issues
De machine vereist een sterk en stabiel wifisignaal in huis.
Indien mogelijk, probeer de machine dichterbij uw wifirouter te plaatsen. Als er meer dan één router in huis is, zorg er dan voor dat de machine dichterbij de router staat waaraan u zowel uw machine als uw apparaat wilt verbinden.
Zorg ervoor dat uw apparaat tijdens het verbindingsproces zo dicht mogelijk bij de machine blijft en dat uw machine ingeplugd is en aanstaat.
Haal de robot van het oplaadstation en plaats hem weer terug.
Het wifilampje van de robotlicht blauw op om aan te geven dat hij uitzendt. Na 30 seconden is hij klaar om verbinding te maken.
Sluit de app en start opnieuw op.
Om de app volledig te sluiten in iOS, dubbelklikt u op de homeknop op uw apparaat en veegt u de app naar boven.
Op een Android-apparaat kunt u de app volledig sluiten in het recente applicatiemenu.
Routerinstellingen
Het apparaat kan alleen verbinding maken met het 2,4 GHz-netwerk.
Voor de eerste instelling moet uw apparaat met hetzelfde netwerk verbonden worden als voor het apparaat.
Om uw router van 5 GHz naar 2,4 GHz te schakelen, raadpleegt u de gebruikershandleiding van uw router of bezoekt u de website van de fabrikant. U moet controleren of andere apparaten die u op uw router hebt aangesloten, niet worden beïnvloed voordat u dit wijzigt.
De router moet worden ingesteld op WPA of WPA2. Connectieve producten van Dyson zijn niet compatibel voor WEP-codering.
Onjuist wachtwoord
Please ensure that the home WiFi password has been entered correctly.
If there are any special characters in the home WiFi password, such as excalmation, punctuation or question marks, you may need to change the password and remove these from it. This can be done via the router settings.
Your WiFi password should be printed either underneath the router, on the back, of the router on a removable tab, which can be removed from the router. Additionally, it may also be printed on the box your router came in. Take care to enter the correct characters, as some letters and numbers look similar, such as 'I' and '1', and 'O' and '0'.
Wifisignaal
De machine vereist een sterk en stabiel wifisignaal in huis.
Indien mogelijk, probeer de machine dichterbij uw wifirouter te plaatsen. Als er meer dan één router in huis is, zorg er dan voor dat de machine dichterbij de router staat waaraan u zowel uw machine als uw apparaat wilt verbinden.
Zorg ervoor dat uw apparaat tijdens het verbindingsproces zo dicht mogelijk bij de machine blijft en dat uw machine ingeplugd is en aanstaat.
Haal de robot van het oplaadstation en plaats hem weer terug.
Het wifilampje van de robotlicht blauw op om aan te geven dat hij uitzendt. Na 30 seconden is hij klaar om verbinding te maken.
Sluit de app en start opnieuw op.
Om de app volledig te sluiten in iOS, dubbelklikt u op de homeknop op uw apparaat en veegt u de app naar boven.
Op een Android-apparaat kunt u de app volledig sluiten in het recente applicatiemenu.
Als u de app opnieuw opstart, moet u opnieuw verbinding maken. Selecteer 'Verbindingsproces’.
Als u hebt voldaan aan de bovenstaande criteria en aanbevelingen, maar nog steeds een probleem ervaart, selecteer 'Probleem niet opgelost’.
Selecteer de betreffende optie
Wifisignaal
De machine vereist een sterk en stabiel wifisignaal in huis.
Indien mogelijk, probeer de machine dichterbij uw wifirouter te plaatsen. Als er meer dan één router in huis is, zorg er dan voor dat de machine dichterbij de router staat waaraan u zowel uw machine als uw apparaat wilt verbinden.
Zorg ervoor dat uw apparaat tijdens het verbindingsproces zo dicht mogelijk bij de machine blijft en dat uw machine ingeplugd is en aanstaat.
Apparaat nabijheid
Het apparaat dat u gebruikt vereist een sterke en stabiele wifiverbinding met de machine.
Om dit te bereiken, moet u ervoor zorgen dat uw apparaat tijdens het verbindingsproces zo dicht mogelijk bij de machine blijft en dat uw machine ingeplugd is en aanstaat.
Haal de robot van het oplaadstation en plaats hem weer terug.
Het wifilampje van de robotlicht blauw op om aan te geven dat hij uitzendt. Na 30 seconden is hij klaar om verbinding te maken.
Sluit de app en start opnieuw op.
Om de app volledig te sluiten in iOS, dubbelklikt u op de homeknop op uw apparaat en veegt u de app naar boven.
Op een Android-apparaat kunt u de app volledig sluiten in het recente applicatiemenu.
Wat laat het wifilampje van de machine zien?
Blijf in de buurt van uw machine
Zorg ervoor dat uw apparaat dichtbij de machine is tijdens het koppelingsproces en dat de machine op een oplaadstation staat en dat het acculampje blauw licht geeft.
Als er een Verbinding mislukt-melding wordt weergegeven op uw apparaat, moet u opnieuw verbinding maken.
Zet de machine uit en haal de stekker uit het stopcontact voordat u opnieuw verbinding maakt.
Plug het oplaadstation weer in, zet hem aan, zet de machine op het oplaadstation en haal hem van standbymodus af. Het wifilampje op de machine wordt ononderbroken blauw wat een solide verbinding aangeeft.
Als u het maken van verbinding al opnieuw hebt gestart en nog steeds een probleem ondervindt, selecteer 'Probleem niet opgelost’.
Selecteer de betreffende optie
Opnieuw proberen, verwijderen en vervangen
Haal de robot van het oplaadstation en plaats hem weer terug.
Het wifilampje van de robotlicht blauw op om aan te geven dat hij uitzendt. Na 30 seconden is hij klaar om verbinding te maken.
Ga verder naar het volgende scherm door 'Oké, begrepen' te selecteren.
Plaatsing oplaadstation
Open het oplaadstation naar 90° en positioneer het oplaadstation tegen een muur minimaal 50 cm van ander meubilair of andere objecten.
De machine moet vanaf het oplaadstation een goed zicht hebben van de kamer. Plaats niet onder een tafel, achter een huisplant of onder een overhangend object.
Plug de oplader in en wikkel overtollige kabel om de stekker. De oplader past in beide kanten van het oplaadstation.
Controleer of de stekker volledig in het oplaadstation zit.
Het aan/uit-lampje moet blauw oplichten aan de basis van het oplaadstation.
Schakel uw apparaat in of plaats het op de lader
Schakel eerst uw robot aan en zet deze op de oplader. De machine heeft stroom nodig tijdens het verbindingsproces.
Zorg ervoor dat de vliegtuigmodus van het apparaat is uitgeschakeld.
Selecteer uw machine door 'Robotvacuüms' te kiezen en vervolgens uw model robot.
Verwijder en vervang de robot
Haal de robot van het oplaadstation en plaats hem weer terug.
Het wifilampje van de robotlicht blauw op om aan te geven dat hij uitzendt. Na 30 seconden is hij klaar om verbinding te maken.
Ga verder naar het volgende scherm door 'Oké, begrepen' te selecteren.
Wat laat het wifilampje van de machine zien?
Dit zal het netwerk zijn waar uw mobiele apparaat al mee verbonden is.
Sluit de app en start opnieuw op.
Om de app volledig te sluiten in iOS, dubbelklikt u op de homeknop op uw apparaat en veegt u de app naar boven.
Op een Android-apparaat kunt u de app volledig sluiten in het recente applicatiemenu.
Klik in de Dyson Link app op de knop 'Toestel toevoegen'
Een ononderbroken blauw wifilampje geeft aan dat de machine aan het uitzenden is en wacht op een verbinding.
Wachtwoord wifi thuis
Houd het wachtwoord van uw wifinetwerk thuis bij de hand. U hebt dit mogelijk later nodig.
Zorg ervoor dat het netwerk dat op het scherm wordt getoond uw thuisnetwerk is, en dat het niet behoort tot uw Dyson-product of tot een openbaar netwerk.
U moet uw Dyson-product verbinden aan hetzelfde wifinetwerk als waarmee uw apparaat is verbonden.
Op welk punt van het verbindingsproces ging het mis?
Dyson Link-app
U kunt de laatste versie downloaden in de Google Play-store of op Apple iTunes.
Uw Mijn Dyson-account
Als u de Dyson Link-app hebt gedownload en geüpdatet, kunt u inloggen op of zich aanmelden voor een Mijn Dyson-account.
Om een account aan te maken, hebt u een geldig e-mailadres en wachtwoord nodig.
Selecteer de betreffende optie
Het geluid van de motor kan variëren afhankelijk van de actieve powermodus.
Stil
Voor stiller zuigen en langere runtime.
Max
Voor maximale zuigkracht.
Controleer met de Dyson Link-app de powermodus en verander deze indien nodig.
Heeft het controleren van het powermodus het probleem opgelost?
Na-filtercontroles
Dit kan worden opgelost door te controleren of het na-filter juist is geplaatst.
Druk op de knop van het ronde na-filter om deze uit de machine te verwijderen.

Trek het na-filter eruit en plaats weer terug.

Verbind het n-filterdeksel en test opnieuw.

Heeft het controleren van het na-filter het probleem opgelost?
Controleer de borstel
Volg de stappen in de video.
Heeft het controleren van de borstel het probleem opgelost?
We vinden het fijn dat te horen.
Dank je wel dat je Dyson-online support gebruikt.
Controleer de borstel en rupsbanden
Druk op de ontgrendelingsknop op de cycloon en neem deze uit.

Neem een muntstuk en maak het eindkapje van de borstel open door het een kwartslag tegen de klok in te draaien.

Haal de borstel uit het apparaat en verwijder haar, draad en afval uit de borstel.

Zet de machine ondersteboven en zorg ervoor dat de camera zich op een zacht, krasbestendig oppervlak bevindt.
Controleer het kanaal in de borstelbehuizing op verstoppingen en verwijder deze indien aanwezig.

Controleer de borstel en het eindkapje op tekenen van schade.

Zet weer in elkaar en test de machine.

Heeft het controleren van de borstel het probleem opgelost?
Controleer het reservoir en de cycloon
Volg de stappen in de video.
Heeft het controleren van het reservoir en de cycloon het probleem opgelost?
<p>WAARSCHUWING: Het is belangrijk dat u geen enkel onderdeel van de cycloon of het reservoir vochtig of nat laat worden.</p>
Controleer het reservoir en de cycloon
Druk op de ontgrendelingsknop op de cycloon en neem deze uit.

Til de cycloon uit het reservoir en leeg de inhoud in een vuilnisbak.

Maak de shroud schoon met een droge doek of een zachte borstel.

Controleer de binnenkant van de cycloon op verstoppingen, verwijder deze indien aanwezig en controleer alle sealen op schade.

Controleer het kanaal achter het reservoir en de cycloon op verstoppingen en verwijder deze indien aanwezig.

Zet weer in elkaar en test de machine.
Heeft het controleren van het reservoir en de cycloon het probleem opgelost?
Was het filters video
Volg de stappen in de video.
Heeft het wassen van de filters het probleem opgelost?
<p>WAARSCHUWING: Het is belangrijk dat u geen enkel onderdeel van de cycloon of het reservoir vochtig of nat laat worden.</p>
Was de filters
Druk op de knop bovenop de machine en verwijder het reservoir en de cycloon.

Trek het voor-filter van achter het doorzichtige reservoir.

Druk de filterontgrendelingsknop in en schuif uit de na-filterhoes.

Was beide filters en het na-filterdeksel alleen met koud water.
- WAARSCHUWING: Gebruik geen wasmiddelen, doe niet in de wasmachine of afwasmachine.
- Schud het filter voorzichtig om stof en overtollig water te verwijderen.
- Herhaal het wassen/schudden tot het water schoon is.

Laat minimaal 24 uur aan de lucht drogen.

Heeft het wassen van de filters het probleem opgelost?
Controleer de borstel
Volg de stappen in de video.
Heeft dit het probleem opgelost?
Selecteer de betreffende optie
Welke lampjes worden weergegeven?
Blauw lampje
Controleer de lampjes op de machine.

Welk lampje wordt weergegeven?
Problemen met connectiviteit
De robot heeft gedetecteerd dat het niet kan inloggen op het netwerk.
Zorg ervoor dat uw router in het stopcontact zit en dat u een goede signaalsterkte en internettoegang hebt vanuit de positie van het oplaadstation van de robot.
Controleer of op uw telefoon/tablet de laatste versie van een compatibel besturingssysteem is geïnstalleerd.
Download de laatste versie van de Dyson Link-app van de app-winkel of marktplaats van uw apparaat.

Volg de volgende stap.
Verbinden met wifi
Het wifilampje op uw robot knippert terwijl het verbinding maakt.
Tijdens het verbinding maken gaat het lampje UIT; als de robot geen verbinding maakt, brandt het lampje weer ononderbroken.

Heeft dit het probleem opgelost?
Robot maakt schoon
Dit geeft aan dat de robot aan het stofzuigen is.

Heeft dit het probleem opgelost?
Robot gepauzeerd
Druk op de aan-knop om de pauze van de robot op te heffen.

Gaat de robot verder met stofzuigen met behulp van de aan-knop?
Start de machine opnieuw
Zet de machine in het oplaadstation om hem te resetten.

Er moet een blauw lampje gaan branden om aan te geven dat de machine is opgeladen.
Hiermee wordt het schoonmaakprogramma van de machine opnieuw gestart als tijdens het schoonmaken een storing is opgetreden.

Als de machine niet halverwege het stofzuigen was, drukt u op de aan/uit-knop om het stofzuigen te starten en zo te controleren of het probleem is opgelost.
Heeft dit het probleem opgelost?
We hebben meer informatie nodig om jouw probleem op te lossen.
Maar ons klantenserviceteam kan je met jouw probleem helpen.
Gebruik de 'Live chat'-knop rechtsonder in het scherm om rechtstreeks met een Dyson Expert te praten.
Robot opgeladen
Dit geeft aan dat de machine volledig opgeladen is.
Robot is klaar om te gaan stofzuigen.

Om 'AAN' te zetten, druk op de aan-knop tot de blauwe lichten aangaan.
NB: Uw robot maakt schoon met behulp van een zichtsysteem: de machine heeft voldoende verlichting nodig in alle ruimtes om goed te werken.

Heeft dit het probleem opgelost?
We hebben meer informatie nodig om jouw probleem op te lossen.
Maar ons klantenserviceteam kan je met jouw probleem helpen.
Gebruik de 'Live chat'-knop rechtsonder in het scherm om rechtstreeks met een Dyson Expert te praten.
Batterij/accu bijna leeg
Dit geeft aan dat de accu bijna leeg is en de machine teruggaat om op te laden of op het oplaadstation is om op te laden.

Als de accu volledig is opgeladen, gaat het acculampje branden en kan de robot de schoonmaakactie opnieuw starten.
NB: Uw robot maakt schoon met behulp van een zichtsysteem: zorg ervoor dat er voldoende verlichting is in alle ruimtes.
Heeft dit het probleem opgelost?
Controleer omgeving
De robot heeft voldoende licht nodig om rond de kamer te navigeren.
Controleer of de kamer goed verlicht is en probeer nog een keer.

Als deze in direct zonlicht staat, probeer een andere locatie, bijv. het midden van de ruimte.
Controleer alle sensoren en de 360-oogcamera op vuil, vingerafdrukken of vegen.
Veeg schoon met een zachte, droge microvezeldoek.

Heeft het controleren van de omgeving en sensoren het probleem opgelost?
Controleer de machine op een vlakke ondergrond
Zet de machine op een plat ondergrond en druk de aan-knop in om het schoonmaken te starten.

Heeft het controleren van de machine op een plat oppervlak het probleem opgelost?
Wat doen de rode lampjes?

Een rood foutlampje weergegeven
De robot gebruikt een digitale motor van Dyson met zijn eigen blokkeringsbescherming. Als de motor een blokkering detecteert, pulseert hij een aantal keer om de blokkering te testen.
Bepaalde soorten vloeren, zoals matten met een rubberen achterkant, losliggend linoleum en badmatten kunnen ervoor zorgen dat de machine pulseert.

Probeer een ander vloertype
Zet de robot op een andere, niet-beperkende ondergrond en test de machine opnieuw.

Volg de stappen in de video.
Heeft het controleren van het vloeroppervlak het probleem opgelost?
Controleer luchtwegen
Druk op de ontgrendelingsknop op de cycloon en neem deze uit.

Neem een muntstuk en maak het eindkapje van de borstel open door het een kwartslag tegen de klok in te draaien.

Haal de borstel uit het apparaat en verwijder haar, draad en afval uit de borstel.

Zet de machine ondersteboven en zorg ervoor dat de camera zich op een zacht, krasbestendig oppervlak bevindt.

Controleer het kanaal in de borstelbehuizing op verstoppingen en verwijder deze indien aanwezig.

Controleer de borstel en het eindkapje op tekenen van schade.

Scheur een stukje papier in kleine vierkantjes (niet groter dan 1 cm x 1 cm) en strooi deze rond om de machine.
Start de machine en als het papier in het doorzichtige reservoir terechtkomt, is er geen verstopping.
Volg de volgende stap
Controleer het reservoir en de cycloon - video
Volg de stappen in de video.
Volg de volgende stap
Controleer het reservoir en de cycloon
Druk op de ontgrendelingsknop op de cycloon en neem deze uit.

Til de cycloon uit het transparante reservoir en leeg de inhoud in een vuilnisbak.
Maak de shroud schoon met een droge doek of een zachte borstel.
Controleer in de cycloon of er verstoppingen zijn en verwijder deze.
Controleer in de cycloon of er verstoppingen zijn en verwijder deze.

Volg de volgende stap
Wassen van de filters - video
Volg de stappen in de video (CA).
Is het probleem opgelost na het wassen van het filter?
Start de machine opnieuw
Zet de machine in het oplaadstation om hem te resetten.

Er moet een blauw lampje gaan branden om aan te geven dat de machine is opgeladen.
Er moet een blauw lampje gaan branden om aan te geven dat de machine is opgeladen.

Als de machine niet halverwege het stofzuigen was, drukt u op de aan/uit-knop om het stofzuigen te starten en zo te controleren of het probleem is opgelost.
Heeft het plaatsen van de machine het oplaadstation het probleem opgelost?
Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.
Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.
Twee rode foutlampjes weergegeven
Controleer de borstel en rupsbanden
Druk op de ontgrendelingsknop op de cycloon en neem deze uit.

Neem een muntstuk en maak het eindkapje van de borstel open door het een kwartslag tegen de klok in te draaien.

Haal de borstel uit het apparaat en verwijder haar, draad en afval uit de borstel.

Zet de machine ondersteboven en zorg ervoor dat de camera zich op een zacht, krasbestendig oppervlak bevindt.

Controleer het kanaal in de borstelbehuizing op verstoppingen en verwijder deze indien aanwezig.

Verwijder eventueel gruis met de hand uit de rupsbanden.
Controleer de borstel en het eindkapje op tekenen van schade.

Zet weer in elkaar en test de machine.
Zet de machine tijdens het testen op een platte ondergrond waar het al in gebruik is.
Als er geen verstoppingen zijn en de foutmelding herhaalt zich, kies dan de optie Machine zit vast.

Heeft het controleren van de borstel/rupsbanden het probleem opgelost?
De machine opnieuw testen
De robot klimt niet van vloeren af (bijvoorbeeld een haard) of tegen verhoogde borders op die hoger zijn dan 20-30 mm.
Houd er rekening mee dat de robot tegen een verhoogde vloer van 20-25 mm op kan klimmen.
Zorg ervoor dat het oplaadstation niet op verhoogde vloeren zoals een mat wordt geplaatst.

Zet de machine op een plat ondergrond waar het al in gebruik is en stop pauze.
De robot maakt schoon met behulp van een zichtsysteem: zorg ervoor dat er voldoende verlichting is in de ruimte zodat het goed kan functioneren.
De robot kan stranden op iets van 15 mm of hoge als de rupsbanden niet in contact zijn met de vloer.
Sluit dit soort gebieden in de kamer af met behulp van een barrière die 40-50 mm hoog is.