Skip navigation
Uw voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

Ondersteuning voor jouw Dyson DC39 sledestofzuiger

  • Jouw garantie activeren

    Registreer jouw product om volledige ondersteuning, exclusieve aanbiedingen voor eigenaren en meer te ontvangen. Zorg dat je niets misloopt.

Aan de slag

  • Speel de video af.Zo installeer je jouw product.

Jouw product onderhouden

  • Speel de video af.Zo was je het filter.
  • Speel de video af.Zo controleert je op blokkeringen.

Het getoonde vloeraccessoire kan verschillen van het geselecteerde product, maar het proces blijft hetzelfde.

Nuttige tips

  • Zorg dat het niet te vol raakt.

    Houd het stofreservoir in de gaten en leeg het zodra het vuil de MAX-markering bereikt. Zo behoudt uw stofzuiger zijn zuigkracht.

  • Was het filter regelmatig

    Spoel onder koud water totdat het stromende water helder is. Wasmiddel is niet nodig.Laat volledig drogen (ten minste 24 uur) voordat je het terugplaatst.

  • Berg accessoires veilig op

    Klik accessoires op de accessoirehouder van de stofzuiger, zodat je ze altijd bij de hand hebt.

De Dyson-garantie

  • Instructievideo's

    Om je te helpen optimaal te profiteren van het apparaat. Snel en gemakkelijk.

  • Nuttige tips

    Toegespitste herinneringen die uw apparaat langer optimaal laten werken. 

  • Exclusieve voordelen voor eigenaren

    Met voorrang toegang tot voorproefjes van nieuwe Dyson-technologie, evenementen en aanbiedingen.

  • Deskundig advies. 7 dagen per week.

    Gratis bellen en live chat. Open van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur. Zaterdag en zondag  van 9.00 - 18.00 uur.

  • Gratis Dyson-onderdelen en arbeid

    Vervangende onderdelen of reparaties als er iets misgaat tijdens de garantieperiode.

  • Probleemloze vervanging

    Als we jouw apparaat niet kunnen repareren, vervangen we het zolang er garantie op zit.

We blijven voor onze apparaten zorgen, ook nadat ze zijn verkocht. Door de garantie te registreren, kunnen wij je een op maat gemaakte, aanvullende, directe service voor jouw apparaat bieden. Zelfs wanneer de garantie is beëindigd, staan we nog steeds voor je klaar.