Skip navigation
Uw voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).
Afbeelding van een hand die een stekker in het stopcontact steekt, met daarnaast een schakelaar die op 'Aan' staat.

Laadt uw Dyson toestel niet op, of kunt u het niet aanzetten?

We kunnen u helpen als u problemen heeft met de batterij of de stroomtoevoer van uw Dyson product.

(Verwarmings-)ventilatoren, haardrogers, steel- en sledestofzuigers

Als het om een bedrade (verwarmings-)ventilator, steel- of sledestofzuiger gaat, controleer dan altijd eerst het volgende:

1. Kijk of de kabel beschadigd is.

Als de kabel beschadigd is, steek de stekker dan niet in het stopcontact en probeer het toestel niet te gebruiken. Neem contact op met de helpdesk van Dyson voor advies.

2. Controleer of de stekker van uw Dyson toestel op een werkend stopcontact is aangesloten

en het stopcontact is ingeschakeld.

3. Controleer de zekering in de stekker

 (zoek hieronder naar het model van uw toestel voor meer informatie)

Als u nog steeds problemen met de voeding van uw toestel heeft, of op zoek bent naar instructies voor een van de bovenstaande handelingen, selecteer uw model dan uit de lijst hieronder.

Snoerloze stofzuigers

1. Zorg dat de batterij is opgeladen

Selecteer uw model hieronder voor meer informatie.

2. Kijk of de batterijbehuizing gebarsten of beschadigd is.

Als dit zo is, schakel uw toestel dan niet in en neem contact op met de Dyson Helpdesk.

3. Zorg dat de luchttoevoer van uw apparaat niet geblokkeerd is.

Het apparaat wordt om veiligheidsredenen uitgeschakeld bij een geblokkeerde luchttoevoer. Selecteer uw model hieronder voor meer informatie.