Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

/content/dam/contentfragment/dyson/prospect-capture/be/nl_be/prospect-capture-x-cat

Laatste kans! Onze zomersolden eindigt over...

  • Dagen
  • Uren
  • Minuten
  • Seconden

*Verplicht veld

Veelgestelde vragen

Wat is Dyson Solden?

Dyson Solden is onze jaarlijkse winteruitverkoop. Een tijdelijke promotieperiode waarin geselecteerde Dyson producten (waaronder stofzuigers, luchtreinigers en haarstyling producten) tegen een lagere prijs worden aangeboden. Door je op onze nieuwsbrief te abonneren, blijf je op de hoogte van welke producten in de aanbieding zijn en voor hoelang de promoties geldig blijven.

Wat kun je verwachten tijdens de Dyson Solden?

Tijdens Solden worden veel populaire modellen tijdelijk tegen een lagere prijs aangeboden. Bezoek onze pagina met aanbiedingen of meld je aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven over welke producten in de aanbieding zijn en hoe lang de kortingen geldig zijn om optimaal van onze uitverkoop te profiteren.

Hoe kan ik zo veel mogelijk van Solden profiteren?

Om zo veel mogelijk van onze Solden te profiteren, kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief. Zo blijf je op de hoogte over wanneer de uitverkoop begint en welke producten worden afgeprijsd. Tijdens de uitverkoop, zijn producten vaak geldig zolang de voorraad strekt. Populaire producten kunnen dus snel uitverkocht zijn.

Geldt de Beste Prijs-garantie tijdens Solden?

Ja, onze Beste Prijs-garantie geldt ook tijdens Solden.

 

40 dagen lang. Altijd de beste prijs.

De Beste Prijs-garantie biedt jouw zekerheid voor de beste prijs. Dit geldt voor het moment van aankoop én de 40 dagen erna. Deze belofte bestaat uit 2 onderdelen.

Aan de ene kant worden onze prijzen dagelijks gecontroleerd. Hierdoor betaal je nooit te veel. Wordt een Dyson machine bij een officieel verkooppunt voor een lagere prijs aangeboden, dan passen wij de verkoopprijs hiernaar aan. Dit wordt als korting vermeld bij het product.

Aan de andere kant bieden we jou prijszekerheid voor de komende 40 dagen vanaf de aankoopdatum van jouw Dyson machine. Indien hetzelfde model bij een officieel verkooppunt of bij Dyson zelf binnen 40 dagen vanaf het moment van aankoop voor een lagere prijs wordt aangeboden, krijg je het verschil van ons terug. Neem hiervoor eenvoudig telefonisch contact met ons op via +32 3 377 42 33 of via Whatsapp.

  • Het product moet exact hetzelfde model en kleur zijn als op Dyson.be en op voorraad zijn bij één van de in aanmerking komende retailers.

  • Bewijs van de geadverteerde prijs door een gekwalificeerde Belgische retailer is vereist.

  • De volgende retailers komen in aanmerking: MediaMarkt, Coolblue, Douglas, HiFi, Krefel, iBOOD en Bol.com m.u.v. Bol.com Partnerplatform (Marketplaces).

  • De prijsgarantie is niet van toepassing als jouw aankoop deel uitmaakt van een set dat ook afzonderlijk tegen de volledige prijs kan worden gekocht.

  • Het geadverteerde product moet nieuw zijn en in de originele verpakking. Belofte is niet van toepassing als het product is gereviseerd, opgeknapt, gebruikt, beschadigd, geretourneerd, in een open doos of een demonstratieproduct.

  • Dyson prijsgarantie is niet geldig op handdrogers, onderdelen en accessoires.

Onder officiële verkooppunten vallen MediaMarkt, Coolblue, Douglas, HiFi, Krefel, iBOOD en Bol.com m.u.v. Bol.com Partnerplatform (Marketplaces).

Kan ik mijn Dyson-product nog steeds 40 dagen uitproberen?

Ja, als je een Dyson product koopt via onze officiële website, mag je het altijd eerst 40 dagen thuis uit te proberen. Zo kun je in alle rust ontdekken of het product aan je behoeften voldoet. Als je niet tevreden bent, kun je het binnen deze periode kosteloos retourneren of omruilen voor een ander product. 

Lees hier meer over ons retourbeleid.