Skip navigation
Uw voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).
Ondersteuning-thuis-hoe-kunnen-we-helpen

Koop bij Dyson.

Leveringen en betalingen

Bezorginformatie

Als we je bestelling accepteren, streven we ernaar jouw product(en) binnen de onderstaande leveringstermijnen te bezorgen.Er is een aantal postcodes waar wij deze termijnen niet kunnen garanderen – zie 'Uitzonderingen op standaardleveringstermijnen' voor meer informatie.

Als je online koopt, kun je kiezen of je producten laat afleveren bij een ophaalpunt, of op een adres van jouw keuze binnen een bepaald tijdvenster.Als je een bezorgdatum selecteert, bieden wij je beide opties indien beschikbaar, of slechts één optie als de omstandigheden dat vereisen.

Sommige aanbiedingen en acties kunnen verschillende levertijden hebben. Deze worden in de voorwaarden bij iedere actie vermeld. Als je vragen hebt over jouw bestelling, stuur dan een e-mail naar help@dyson.nl.

Producten zullen soms los van elkaar arriveren, maar daar hoef je geen extra bezorgkosten voor te betalen. Als je een artikel hebt besteld dat gedurende meer dan een week niet beschikbaar is, dan wordt dit, zodra het beschikbaar is, toegezonden via de door jouw gekozen methode. Is je bestelling eenmaal verzonden, dan ontvang je een e-mail.

We behouden ons het recht voor een bestelling niet te versturen als wij het adres niet veilig achten (bijv. een gemeentelijk postadres of een postbus).Mocht dit van toepassing zijn op jouw bestelling, dan brengen we je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte.

Soms worden artikelen geleverd buiten de gepubliceerde tijdvensters.Als er niemand thuis is als de koerier aanbelt, laat hij een bericht achter met instructies voor de door jouw te ondernemen acties.Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van een eventuele herlevering.

Zie voor meer informatie onze pagina Bezorgen.

Websitevoorwaarden

Wanneer je iets bestelt op de Dyson-website, zijn onze voorwaarden van toepassing.

Zie voor meer informatie onze pagina Verkoopvoorwaarden.

Dyson-garantie

Voor alle Dyson v8 apparaten geldt een garantie van 2 jaar (voorwaarden zijn van toepassing).

Dyson-garantie - volledige voorwaarden

Een Dyson-apparaat bezitten

Hoe het contract tussen jou en ons tot stand komt

Ons bestelproces stelt je in staat eventuele fouten al op te sporen en te wijzigen voordat je jouw bestelling naar ons verzendt.Neem de tijd om iedere pagina van jouw bestelproces te lezen en controleren.

Als je een particuliere gebruiker bent

De hierna volgende clausule 5 geldt alleen voor particuliere gebruikers.

Als je een particuliere gebruiker bent, mag je alleen producten van onze site kopen als 18 jaar of ouder bent.

Als particuliere gebruiker heb je wettelijke rechten als het gaat om producten die defect zijn of die niet overeenkomen met de beschrijving. Advies over jouw wettelijke rechten zijn verkrijgbaar bij het Juridisch Loket, Consu Wijzer en het Europees Consumenten Centrum. Niets in deze voorwaarden zal deze wettelijke rechten aantasten.

Hoe wij jouw persoonsgegevens gebruiken

Wij gebruiken jouw persoonsgegevens alleen in overeenstemming met ons privacybeleid.Neem de tijd om dit te lezen, want het bevat belangrijke informatie die op jou van toepassing zijn.

Jouw privacy

Onze privacybeginselen

Bij alles wat wij doen is rekening gehouden met jouw privacy. Privacybeleid kan ingewikkeld zijn.Wij hebben geprobeerd ons beleid zo helder mogelijk te maken en vatten in onze privacybeginselen hieronder samen hoe Dyson met jouw persoonlijke gegevens omgaat.

We geven je de controle

We geven je de controle over de persoonlijke gegevens die wij van jou hebben, zodat je deze up-to-date kunt houden en jouw voorkeuren kunt aangeven.

Privacyverklaring van Dyson

De technici van Dyson streven ernaar hardware en software te laten samenwerken om zo krachtige technologie te ontwikkelen die de omgeving begrijpt en weet hoe deze kan worden verbeterd.Onze apparaten worden steeds intelligenter, maar kennis brengt ook een grote verantwoordelijkheid met zich mee.Wij verzamelen bewust alleen de hoognodige gegevens en gaan daar respectvol mee om.Wij geven prioriteit aan de bescherming van jouw privacy en aan de bescherming en veilige opslag van jouw gegevens.

Vakkundige ondersteuning van Dyson

Contact

Onze helpdesk in het Verenigd Koninkrijk is beschikbaar tijdens de volgende uren:

  • Ma - vr: 8.00 - 20.00 uur
  • Zaterdag - zondag: 8.00 - 18.00 uur
  • Telefoon: 0800-39208
  • E-mail askdyson@dyson.co.uk
  • Postadres: Dyson Ltd, Tetbury Hill, Malmesbury, Wiltshire SN16 0RP

Vakkundige hulp inroepen

Hulp en ondersteuning voor alle Dyson-apparaten.Gebruikershandleidingen downloaden, ondersteunende video's bekijken en meer.

Vertel ons, voordat je aan de slag gaat, welk apparaat je bezit.Dit doe je door ofwel jouw apparaat te selecteren uit afbeeldingen van Dyson-producten, of door je serienummer in te voeren.