Skip navigation
Uw voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).
Motief Dyson v11
Lcd-scherm van een Dyson V11™ stofzuiger dat de resterende gebruiksduur laat zien

Leert met u mee

De accu en het controlesysteem van de Dyson V11™ maken samen een schatting van de resterende gebruiksduur. Deze wordt vervolgens weergegeven op het lcd-scherm. Het systeem berekent de weergegeven gebruiksduur aan de hand van een algoritme dat in de loop van de tijd ’leert’ hoe uw apparaat werkt. Hoe meer u het gebruikt, hoe nauwkeuriger het algoritme wordt. De daadwerkelijke gebruiksduur van uw apparaat blijft hetzelfde terwijl het algoritme leert om het resterende vermogen nauwkeuriger te meten.

Vrouw die Dyson V11™ stofzuiger in het oplaadstation plaatst

Uw stofzuiger opladen

Het is belangrijk dat u de stofzuiger volledig oplaadt voordat u hem voor het eerst gebruikt, en vervolgens ook na ieder gebruik. Hierdoor gaat het algoritme steeds nauwkeuriger werken. De accu is ontworpen om permanent op het laadstation te worden gelaten. Zo is de stofzuiger altijd volledig opgeladen wanneer u hem wilt gebruiken. Wanneer de accu volledig is opgeladen, zal uw stofzuiger geen extra elektriciteit meer gebruiken

 Doorsnede van de Dyson V11™ trigger en accu

Accuprestaties

Iedere accu is anders en kan gedurende de levensduur variëren. De gebruiksduur kan afhankelijk zijn van de reinigingsstand die u gebruikt en het vermogen dat nodig is voor verschillende oppervlakken. Zo is voor een hoogpolig tapijt meer stroom nodig dan voor een laagpolig tapijt. Daarnaast zijn er van nature kleine verschillen tussen accu's die van invloed zijn op het vermogen.

U kunt de gebruiksduur en algehele levensduur van uw accu verlengen door voor elk schoonmaakklusje de meest geschikte energiestand te kiezen en de Boost-stand alleen te gebruiken om intensief te reinigen.

Voor meer informatie over accu's kunt u contact met ons opnemen.

Koop bij Dyson

Dyson-prijsgarantie

Dyson Prijsgarantie

Onze prijzen worden dagelijks gecontroleerd en gematcht. Je kunt erop vertrouwen dat Dyson.nl de beste prijs aanbiedt.
Als je binnen 7 dagen na aankoop hetzelfde model vindt dat door Coolblue, Bol.com, BCC, Media Markt of iBood voor een lagere prijs is geadverteerd, betalen we het verschil terug. Neem dan contact op met onze klantenservice op 0800-0206203. 

  • Het product moet exact hetzelfde model zijn als op Dyson.nl en op voorraad zijn bij één van de in aanmerking komende retailers.

  • Bewijs van de geadverteerde prijs door een gekwalificeerde Nederlandse retailer is vereist.

  • De volgende retailers komen in aanmerking: Media Markt, BCC, Coolblue en Bol.com (m.u.v. Dyson producten die niet rechtstreeks door Bol.com worden verkocht maar door een Plaza partner) en iBood.

  • De prijsgarantie is niet van toepassing als jouw aankoop deel uitmaakt van een set dat ook afzonderlijk tegen de volledige prijs kan worden gekocht.

  • Restituties worden binnen 10 werkdagen verwerkt door onze klantenservice.

  • Het geadverteerde product moet nieuw zijn en in de originele verpakking. Belofte is niet van toepassing als het product is gereviseerd, opgeknapt, gebruikt, beschadigd, geretourneerd, in een open doos of een demonstratieproduct.

  • Dyson prijsgarantie is niet geldig op handdrogers, onderdelen en accessoires.

Gratis bezorging en retour

Gratis bezorging

Alle bestellingen worden gratis geleverd.

Reserveonderdelen en accessoires kunnen afzonderlijk bezorgd worden via standaard bezorging (3-5 werkdagen).

Mogelijke bezorgingstijden

Bestellingen die op werkdagen (maandag tot en met donderdag) vóór 14:00 zijn geplaatst, worden de volgende werkdag geleverd. Bestellingen in het weekend en op werkdagen na 14:00, worden binnen twee dagen geleverd.

 

Gratis retour

Als je om een of andere reden het apparaat wilt retourneren, kun je het binnen 30 dagen nadat je het apparaat hebt ontvangen retourneren. Zonder bijkomende kosten.

30 dagen bedenktijd

Niet tevreden, geld terug.

Bevalt het product niet, dan heb je 30 dagen de tijd om het product te retourneren.

Hoe kan ik het product retourneren?

Om de producten te retourneren, zul je ons na ontvangst van alle artikelen, de producten binnen 30 dagen met het bijgeleverde retourformulier en retourlabel terugsturen. 

In hoeverre mag ik het product testen om te besluiten of ik tevreden ben of dat ik het product wil retourneren?

Wanneer je een artikel koopt via de Dyson webshop, mag je het product thuis testen, zodat je de kenmerken en werking ervan kunt beoordelen. Bijvoorbeeld in het geval van een stofzuiger: je mag de stofzuiger inschakelen en testen op een deel van je huis om te zien of de zuigkracht voldoende is.

Als je echter besluit de machine in gebruik te nemen en je hele huis hiermee een paar dagen lang volledig schoon te maken, wordt dit niet langer als een test beschouwd. Als je na dergelijk gebruik toch besluit het product te retourneren binnen de bedenktijd van 30 dagen, kan Dyson een vergoeding vragen voor de waardevermindering van het product veroorzaakt door jouw extensieve gebruik dat redelijkerwijs niet nodig was om het product te kunnen beoordelen. 

Betaal achteraf

Achteraf betalen

Betaal achteraf via onze betalingspartner Klarna. Eerst proberen en daarna pas betalen. 

Je ontvangt achteraf een factuur die je binnen 30 dagen kunt voldoen.

Je vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna.
Om je de betalingsmogelijkheden van Klarna aan te bieden, geven wij Klarna bepaalde persoonlijke gegevens, zoals contactgegevens en bestelgegevens, door aan Klarna om te beoordelen of je in aanmerking komt voor hun betalingsopties en om de betalingsopties voor je aan te passen.
Je persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en in overeenstemming met het privacy beleid van Klarna.