Skip navigation
Uw voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

Ondersteuning voor jouw Dyson DC20-sledestofzuiger

We bieden helaas geen service of vervangende onderdelen meer aan voor dit apparaat.

  • Los problemen met je apparaat op met behulp van ons stapsgewijze hulpmiddel.

  • Zo haal je het maximum uit jouw Dyson-product.

  • Was de filter regelmatig

    Spoel uit onder een koude kraan totdat het uitstromende water helder is. Een wasmiddel is niet nodig. Laat volledig drogen (ten minste 24 uur) voordat je de filter terugplaatst.

  • Zorg dat het reservoir niet te vol raakt

    Houd het stofreservoir in de gaten en leeg het zodra het vuil de MAX-markering bereikt. Zo behoudt je stofzuiger zijn zuigkracht.

  • De digitale assistant van Dyson

    Je kunt de meest gestelde vragen over je machine en onze service stellen aan Dysons Digital Assistant. Open de Digital Assistant door op het gele pictogram linksonder op de pagina te klikken.

  • Social media

    Ons YouTube-kanaal bevat instructievideo's en handleidingen voor onze producten.

  • Telefoon

    0800-39208

    Onze helpdesk is bereikbaar op onderstaande tijden:

    • Maandag tot vrijdag: 8:00 - 20:00
    • Weekend: 9:00 - 18:00
  • WhatsApp

    Onze klantenservice staat elke dag voor jou klaar via WhatsApp. Druk hier om een WhatsApp gesprek te beginnen.

    De klantenservice is dagelijks geopend op onderstaande tijden:

    • Maandag tot vrijdag: 8:00 - 20:00
    • Weekend: 9:00 - 18:00