Skip navigation
Uw voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

Ondersteuning voor jouw Dyson CSYS™-bureaulamp

  • Los problemen met je apparaat op met behulp van ons stapsgewijze hulpmiddel.

  • Originele Dyson-reserveonderdelen en -accessoires voor jouw apparaat:

  • Zo haal je het maximum uit jouw Dyson-product.

  • De lamp positioneren

    Je kunt de lamp nauwkeurig positioneren door de arm lichtjes aan te raken: verticaal, horizontaal en 360° draaien.

  • Handmatig de helderheid instellen

    Je kunt de schuifknop op twee manieren gebruiken: schuif met je vinger om de helderheid geleidelijk aan te passen, of tik voor snellere veranderingen.

  • De service omvat werkuren en reserveonderdelen waar nodig (excl. extra accessoires en filters), waar een garantie van 12 maanden op zit of, indien deze datum vroeger valt, tot de serviceondersteuning voor jouw apparaat eindigt. 

  • De digitale assistant van Dyson

    Je kunt de meest gestelde vragen over je machine en onze service stellen aan Dysons Digital Assistant. Open de Digital Assistant door op het gele pictogram linksonder op de pagina te klikken.

  • Social media

    Ons YouTube-kanaal bevat instructievideo's en handleidingen voor onze producten.

  • Telefoon

    0800-39208

    Onze helpdesk is bereikbaar op onderstaande tijden:

    • Maandag tot vrijdag: 8:00 - 20:00
    • Weekend: 9:00 - 18:00
  • WhatsApp

    Onze klantenservice staat elke dag voor jou klaar via WhatsApp. Druk hier om een WhatsApp gesprek te beginnen.

    De klantenservice is dagelijks geopend op onderstaande tijden:

    • Maandag tot vrijdag: 8:00 - 20:00
    • Weekend: 9:00 - 18:00