Skip navigation
Uw voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

Ondersteuning voor jouw Dyson V11™ snoerloze steelstofzuiger

  • Los problemen met je apparaat op met behulp van ons stapsgewijze hulpmiddel.

  • Originele Dyson-reserveonderdelen en -accessoires voor jouw apparaat:

  • Filter

    Part No. 970013-02

    Vervangend filter voor uw Dyson snoerloze stofzuiger.

    €43,90

    Meer informatie
  • Click-in batterij

    Part No. 970938-01

    De accutechnologie en accubesparende trigger functie van Dyson zorgen voor een zo lang mogelijke machine gebruiksduur, doordat je alleen vermogen gebruikt als je dat nodig hebt.

    €98,91

    Meer informatie
  • Torque vloerzuigmond nikkel

    Part No. 970100-05

    High Torque vloerzuigmond met Dynamic Load Sensor (DLS)-technologie. Past de zuigkracht op intelligente wijze aan om tapijten grondig te reinigen.

    €80,90

    Meer informatie
  • Vloerzuigmond met zachte rollers

    Part No. 966489-15

    Zachte borstel voor harde vloeren zoals parket en gewaxt beton.

    €74,90

    Meer informatie

  • Zo haal je het maximum uit jouw Dyson-product.

  • De filter wassen

    Je kunt je Dyson-filter snel en makkelijk wassen, zodat je apparaat optimaal blijft presteren. Laat de filter na het wassen minstens 24 uur drogen op een goed geventileerde plaats, of totdat hij volledig droog is.

  • De batterij van het apparaat opladen

    Het is belangrijk dat je je nieuwe stofzuiger volledig oplaadt voordat je hem voor het eerst gebruikt, en vervolgens ook na ieder gebruik.Het algoritme van de accu en het controlesysteem 'leert' namelijk in de loop van de tijd. Als je de stofzuiger volledig oplaadt, is het systeem beter in staat de resterende gebruikstijd te berekenen en te tonen.

  • De service omvat werkuren en reserveonderdelen waar nodig (excl. extra accessoires en filters), waar een garantie van 12 maanden op zit of, indien deze datum vroeger valt, tot de serviceondersteuning voor jouw apparaat eindigt. 

  • De digitale assistant van Dyson

    Je kunt de meest gestelde vragen over je machine en onze service stellen aan Dysons Digital Assistant. Open de Digital Assistant door op het gele pictogram linksonder op de pagina te klikken.

  • Social media

    Ons YouTube-kanaal bevat instructievideo's en handleidingen voor onze producten.

  • Telefoon

    0800-39208

    Onze helpdesk is bereikbaar op onderstaande tijden:

    • Maandag tot vrijdag: 8:00 - 20:00
    • Weekend: 9:00 - 18:00
  • WhatsApp

    Onze klantenservice staat elke dag voor jou klaar via WhatsApp. Druk hier om een WhatsApp gesprek te beginnen.

    De klantenservice is dagelijks geopend op onderstaande tijden:

    • Maandag tot vrijdag: 8:00 - 20:00
    • Weekend: 9:00 - 18:00